Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
tug-e-nuff_dog_gear_-_open_clam_-_treats.png

Jag köpte en The Clam för ett tag sedan. En mjuk slags boll som öppnas i mitten där man kan lägga godis. Perfekt om jag behöver kastbelöna med godis, vilket ofta är svårt med mina små hundar som inte ser vad godiset tar vägen när jag kastar eftersom bitarna är så små.
Nu ser de direkt och tycker också att det är en belöning i sig att få öppna den själv för att komma åt godisen. Min köpte jag på dogmania och i rosa/lila.
Rekommenderas!
 
Jag.. KAAAN ha spenderat över 3.000 kr på träningskläder och skor till mig själv som jag kan träna och tävla hund i på sommaren. Såklart färgkoordinerat :angel: En sport-BH, ett linne, en tunn jacka, träningstights och så skor. :D Bild kommer imorgon!

3000kr, hehe. :o
Hade du lagt de pengarna på en hund hade du istället kunnat fynda denna fantastiska blandning som finnes på Blocket:

"Labrador, dansk svensk gårdshund, cocker spaniel och tax blandning."

Och då var det bara ett exempel av alla fantastiska hundar ute för 3000kr (eller mindre). Inser du inte vilken dålig affär du gjort? :angel:
 
3000kr, hehe. :o
Hade du lagt de pengarna på en hund hade du istället kunnat fynda denna fantastiska blandning som finnes på Blocket:

"Labrador, dansk svensk gårdshund, cocker spaniel och tax blandning."

Och då var det bara ett exempel av alla fantastiska hundar ute för 3000kr (eller mindre). Inser du inte vilken dålig affär du gjort? :angel:

:rofl::rofl::rofl:
 
3000kr, hehe. :o
Hade du lagt de pengarna på en hund hade du istället kunnat fynda denna fantastiska blandning som finnes på Blocket:

"Labrador, dansk svensk gårdshund, cocker spaniel och tax blandning."

Och då var det bara ett exempel av alla fantastiska hundar ute för 3000kr (eller mindre). Inser du inte vilken dålig affär du gjort? :angel:
Låter som en drömblandning, vilken blunder jag gjort!! :nailbiting:

:p
 
3000kr, hehe. :o
Hade du lagt de pengarna på en hund hade du istället kunnat fynda denna fantastiska blandning som finnes på Blocket:

"Labrador, dansk svensk gårdshund, cocker spaniel och tax blandning."

Och då var det bara ett exempel av alla fantastiska hundar ute för 3000kr (eller mindre). Inser du inte vilken dålig affär du gjort? :angel:
Låter som att det vore billigare att slänga 3000 kronor på majbrasan än att köpa en sån där.
 
Jag funderar starkt på att beställa hem en Julius K9 till fluffet. Många med Eurasier verkar tycka att de sitter bra på våra hundar, så tänker att det är värt att testa?

Så osäker med färg bara. Lite sugen på vinröd :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 340
Senast: ii-ssa
·
Hundträning Sbk har på sin fb delat information om att det nästa år kommer en ny mässa för hundsport och hundar i tjänst...
Svar
12
· Visningar
641
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
648
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp