Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Råkade precis beställa nytt halsband och ett läderkoppel :o Har ett exakt likadant halsband när vi tränar men det börjar bli för litet. De är ju så himla fina! (Beställde ett med silvrig ring)

59033883-I2y3S.jpg
 
Om du nån gång känner att du vill ha limegrönt på valpen och den vuxit ur den du köpt så har jag en Betty avskyr av samma modell från Rukka ;)
Tack! Jag har redan en i gult som Alpina hade. De passar inte så himla länge men tyckte den fungerade bra den första tiden iaf. :) Efter det har den fler selar att ärva. :D
 
Jag Såg precis jättefina halsband och fick ha-begär :love: Men nä :(

(Hundbehovet är så stort att det faktiskt gör ont just nu.)
 
Tinjas vintertäcke som jag köpte när hon var 7 månader är för litet. Nu behöver jag köpa ett nytt.

Någon som har något tips om ett bra, fodrat vintertäcke mer reflexer och magplatta?
 
Handlat lite (alldeles för mycket) men nu meddelar en butik att två av de fyra saker jag beställt är slut (fast de godkänt ordern). Med tanke på frakten hade jag gärna kompletterat min beställning eller valt att avstå från alla varor om jag fått veta det innan, så jag är lite irriterad.
 
Blev en jacka till minsta hunden igår som han kan ha nu innan vintern drar igång, så den är både fodrad och vattentät :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 343
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Min man har börjat prata om hur mysigt det vore med en hund till, själv är jag lite mer skeptisk. Det är lätt att bara se alla mysiga...
2
Svar
31
· Visningar
2 082
Senast: hollypolly
·
Övr. Hund Vi har två hundar. 1 år och 1,5 år båda tikar. Den yngre är finnspets och den äldre blandras( labrador, golden, pudel och jackrussel)...
Svar
15
· Visningar
746
Övr. Hund Hur har ni har tvåhundsägare vars partner inte delar hundintresset "fått igenom" skaffandet av en andra hund? Jag skulle så gärna ha en...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
5 895
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp