Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Santo har fått ett nytt täcke, det andra visade han skinkorna i :D som vanligt när det är lagom på längden så drunknar han i det men ett plus för dragskon i halsen och svärmor satte kardborre runt ryggen istället för knäppe :up: tunnis!

IMG_20160220_212440_zpso9ckcglz.jpg
 
Oj. Då är han t.o.m. för lång för det varma valptäcke jag köpte till Ebrah (som hon hann växa ur innan det blev kallt nog att använda det...). Hade kunnat skicka det till dig annars, men det är nog 45cm i ryggen.

Vad snällt, tack, men det blir tyvärr för kort :( han hade 45 i det som han nyss växte ur..
 
Kan vi ta det med tävlingsböcker en runda till?

Jag har haft SKKs och SHUs till mina gamla hundar, men vill spara dem som de är och har inte kommit mig för att köpa någon till Choice. Nu behöver dessutom unghunden också en. Till Chojjan har jag allt i en tunn pärm med plastfickor, men det är tråkigt och inte så himl praktiskt, den är i A4 så det är lite stort.
Men, jag har ju tex inte hundarna i Agria, så då tar det emot att göra "reklam" för dem. Hööks variant känns liten och med för få fickor? Hade gärna haft med namn eller något fint, utan att det kostar en förmögenhet. Vad finns det mer utöver det vanliga?

Jag gillar Fidoos album med blixtlås. Den lite gummiaktiga utsidan gör att den inte är lika hal som till exempel Agrias. Finns i svartvitt hundtandsmönster, men jag gillar det. Nu är inte min den mest välanvända så jag kan inte säga något om hållbarheten, men den var i alla fall mer välsydd än vad Agrias pärm var.
 
Senast ändrad:
Oj. Då är han t.o.m. för lång för det varma valptäcke jag köpte till Ebrah (som hon hann växa ur innan det blev kallt nog att använda det...). Hade kunnat skicka det till dig annars, men det är nog 45cm i ryggen.

Vad är det för typ av täcke? Minn har 45 cm i sina täcken. Dock är hon ganska tunn så de flesta täcken är lite breda på henne. Jag har funderat på om vinthundstäcken kan tänkas passa bättre på henne.
 
Idag fick jag och hundarna hem vårat paket från TuggMästaren, skulle bara köpa råhudsben från Rauh till vovvarna men eftersom det var nedsatt pris på både MSM och Blodpulver kunde jag inte låta bli att klicka hem dem också.
Laxpastan från Trixie är något nytt vi ska testa till Corinne som ska börja med vattentraskträning, tror whippan behöver lite muta för att gå med på sådana hemskheter som att tvingas bli blöt! :p
Fick även 10st provpåsar från Standardt, borde funka bra som hundgodis. :)
11sm69w.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 347
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Jag och ska semestra i Sverige i år och det med tält. Det blir premiär för mig men det finns säkert flera vana campare här :). Jag har...
Svar
7
· Visningar
614
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Vad tycker ni om hundägare som låter sina (väldresserade) hundar gå lösa? Jag har lagt ner väldigt mycket jobb på att träna min hund...
25 26 27
Svar
531
· Visningar
15 021
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 706
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp