Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens shopping!

3FC982DD-F3F6-4746-9EB3-70EE788D5FB9.png_zpsr9pbbffn.jpeg

Hundförarjacka, koppel, mat, hurtta sele och en jäkla massa ben! :up:
 
Jag har också shoppat en hundförarjacka! Men måste dra mig på posten och hämta ut den. Fast det är en vårjacka så får vänta ett tag på att använda den. Granngårdens rea, har kostat 999 och kostade nu 300. Ett kap hoppas jag! :D
 
Kan vi ta det med tävlingsböcker en runda till?

Jag har haft SKKs och SHUs till mina gamla hundar, men vill spara dem som de är och har inte kommit mig för att köpa någon till Choice. Nu behöver dessutom unghunden också en. Till Chojjan har jag allt i en tunn pärm med plastfickor, men det är tråkigt och inte så himl praktiskt, den är i A4 så det är lite stort.
Men, jag har ju tex inte hundarna i Agria, så då tar det emot att göra "reklam" för dem. Hööks variant känns liten och med för få fickor? Hade gärna haft med namn eller något fint, utan att det kostar en förmögenhet. Vad finns det mer utöver det vanliga?
 
Jag har också shoppat en hundförarjacka! Men måste dra mig på posten och hämta ut den. Fast det är en vårjacka så får vänta ett tag på att använda den. Granngårdens rea, har kostat 999 och kostade nu 300. Ett kap hoppas jag! :D
Jag köpte den på hööks. Halva reapriset! :up:

Petade dock på arraks rosa idag och blev lite sugen.. :nailbiting: Får bli till nästa år kanske.. :angel:
 
Jag köpte den på hööks. Halva reapriset! :up:

Petade dock på arraks rosa idag och blev lite sugen.. :nailbiting: Får bli till nästa år kanske.. :angel:
Den på hööks har jag försökt få tag i... Har den undanlagd i en butik i helt annan stad nu och hoppas på att en vän som jobbar i stan kan åka förbi och hämta den... Skulle beställt den först, men hade lite trassel med kundtjänst och en tidigare beställning så jag hann inte innan den var slut på nätet :(
 
Kan vi ta det med tävlingsböcker en runda till?

Jag har haft SKKs och SHUs till mina gamla hundar, men vill spara dem som de är och har inte kommit mig för att köpa någon till Choice. Nu behöver dessutom unghunden också en. Till Chojjan har jag allt i en tunn pärm med plastfickor, men det är tråkigt och inte så himl praktiskt, den är i A4 så det är lite stort.
Men, jag har ju tex inte hundarna i Agria, så då tar det emot att göra "reklam" för dem. Hööks variant känns liten och med för få fickor? Hade gärna haft med namn eller något fint, utan att det kostar en förmögenhet. Vad finns det mer utöver det vanliga?

Jag har en kanonbra från royal canin, men känner lite som du att jag stödjer ju faktiskt inte dom.. Googla på tävlingsmapp hund så kommer en del varianter upp, bl.a från eskadron.

IMG_20160219_194052_zpszcmpkvae.jpg
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 351
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Jag och ska semestra i Sverige i år och det med tält. Det blir premiär för mig men det finns säkert flera vana campare här :). Jag har...
Svar
7
· Visningar
614
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Vad tycker ni om hundägare som låter sina (väldresserade) hundar gå lösa? Jag har lagt ner väldigt mycket jobb på att träna min hund...
25 26 27
Svar
536
· Visningar
15 164
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 715
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Lösa hundar
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp