Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad är det för typ av täcke? Minn har 45 cm i sina täcken. Dock är hon ganska tunn så de flesta täcken är lite breda på henne. Jag har funderat på om vinthundstäcken kan tänkas passa bättre på henne.
Det är ett varmfodrat Trixie Avallon.
Såhär ser det ut på saluki:
Wahidah_har_fatt_ett_nytt_vintertacke.jpg


Och såhär på.. eh.. något annat. Trixies egna foto:
Avallon_rod_svart.jpg
 
Tack för svaren. Har du varit nöjd med ditt? Vad kostar de?
Jag är galet nöjd med mitt, det är nog det täcke Aysu använt mest nu i vinter och jag har ett som är i samma modell fast regntäcke också. Det är också det täcket jag utgått från när jag sytt egna täcken, och de har blivit förvånansvärt bra :p Kommer inte ihåg vad jag betalade, men kollade runt lite på nätet nu och då ligger de på ca 300kr.
 
Var på Hööks idag och hittade dessa täcken, var halva reapriset så dom kostade 68 kr/styck om jag minns rätt. Tror de egentligen kostar 299 kr eller något sånt, verkar inte ligga kvar på hemsidan så är inte säker. Tyvärr var det bara några få täcken kvar, så Klara fick strl 50 vilket egentligen är för litet och Zingo fick strl 70 som är för stort. Men med tanke på vad vi betalade så gjorde det inte så mycket om de inte satt perfekt! Gick ut för testning direkt, blev en skogspromenad där hundarna busade och bet i varandras täcken men de fick inte en skråma! Har haft problem med att vanliga reflexvästar slits sönder i delar direkt (ska de inte hålla för lite dragkamp??!! :p) så det här var ju kanon! :banana:

2lcsn7t.png


2dkxrlv.jpg


Sen fick vi hem en beställning från Tuggmästaren idag! Det blev två säckar hundmat, två buffelhorn och så fick vi två burkar "chicken nuggets" gratis! Fodret har vi inte hunnit testa ännu, men buffelhornen får högsta betyg! :)
 
Var på Hööks idag och hittade dessa täcken, var halva reapriset så dom kostade 68 kr/styck om jag minns rätt. Tror de egentligen kostar 299 kr eller något sånt, verkar inte ligga kvar på hemsidan så är inte säker. Tyvärr var det bara några få täcken kvar, så Klara fick strl 50 vilket egentligen är för litet och Zingo fick strl 70 som är för stort. Men med tanke på vad vi betalade så gjorde det inte så mycket om de inte satt perfekt! Gick ut för testning direkt, blev en skogspromenad där hundarna busade och bet i varandras täcken men de fick inte en skråma! Har haft problem med att vanliga reflexvästar slits sönder i delar direkt (ska de inte hålla för lite dragkamp??!! :p) så det här var ju kanon! :banana:

2lcsn7t.png


2dkxrlv.jpg


Sen fick vi hem en beställning från Tuggmästaren idag! Det blev två säckar hundmat, två buffelhorn och så fick vi två burkar "chicken nuggets" gratis! Fodret har vi inte hunnit testa ännu, men buffelhornen får högsta betyg! :)

Jag köpte också två sånna idag, jättesmidiga!
 
Nu är jackan från Hööks min, tack vare en galen och snäll vän som sprang(!) till affären, blev insläppt trots att hon var där någon minut efter stängning och sedan sprang hon tillbaka :rofl: Hoppas att den är perfekt när jag får hem den.
 
Nu är jackan från Hööks min, tack vare en galen och snäll vän som sprang(!) till affären, blev insläppt trots att hon var där någon minut efter stängning och sedan sprang hon tillbaka :rofl: Hoppas att den är perfekt när jag får hem den.
och jag väntar fortfarande på mitt täcke som skickades från Norge - det har inte kommit än. Börjar bli lite orolig här....:nailbiting:
 
och jag väntar fortfarande på mitt täcke som skickades från Norge - det har inte kommit än. Börjar bli lite orolig här....:nailbiting:
Maila och fråga hur det går? Jag har beställt saker från hemsidan också, har varit mycket(!) problem med det... Nu står det att paketet är borttaget och inte ska skickas samtidigt som kundservice sa att det skickades idag. Ska bli intressant att se hur det går med det där :p
 
Maila och fråga hur det går? Jag har beställt saker från hemsidan också, har varit mycket(!) problem med det... Nu står det att paketet är borttaget och inte ska skickas samtidigt som kundservice sa att det skickades idag. Ska bli intressant att se hur det går med det där :p
Jag har ringt affären här dit dom skulle skicka och det har inte kommit än. Ska maila till Norge och höra om det skickades för en vecka sen som dom sa dom skulle göra.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 332
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Vad tycker ni om hundägare som låter sina (väldresserade) hundar gå lösa? Jag har lagt ner väldigt mycket jobb på att träna min hund...
23 24 25
Svar
483
· Visningar
12 261
Senast: hollypolly
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 515
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Upptäckte att min vuxna hund på snart 7 år tappat en tand! En framtand i underkäken (en av de mittersta). Kommer ringa veterinären på...
Svar
6
· Visningar
579
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp