Show Off!: Stall/Gård [Bildtråd]

C

Caboose

Jag vet inte om jag är den enda här, men jag vill ha en riktig show off-tråd!

Och då menar jag en show off-tråd för egna era stall/gårdar, eran drömgård samt de finaste gårdarna! Nu menar jag inte att man skall posta tråder på alla dessa, utan släppa in lite bilder, ge inspiration till varandra, få inspiration och sitta och dregla över tangentbordet för en sekund (eller flera).

Smaken är som baken - visa hur eran ser ut! ;)
Skämt åsido!

/Caboose
 
Sv: Show Off!: Stall/Gård [Bildtråd]

Ser ut att vara i ngt sydligare land det där :)
Är det ett fikonträd i förgrunden på sista bilden tro?
 
Sv: Show Off!: Stall/Gård [Bildtråd]

kastanje ser det la ut som? ..sjukt fint stalle iofs... *gron av avund* nar jaaaaaaaag blir millionar....! *visselvissel*
 
Sv: Show Off!: Stall/Gård [Bildtråd]

kastanje ser det la ut som?

Aha, är det så kastanjeträd ser ut? Jag har faktiskt aldrig sett ett sånt...tror inte det finns här uppe i norr :(


Ja det var ett fint ställe, fast huset var lite dockhus tycker jag...kanske färgen som gör det :)
Stallet var underbart!
 
Sv: Show Off!: Stall/Gård [Bildtråd]

på adresserna ser dom ut att komma från tre olika ställen, den sista ifrån tyskland...
 
Sv: Show Off!: Stall/Gård [Bildtråd]

Åh, det där var inte illa!
Haha, det är lite hat-kärlek över att få sitta och avundas lite på alla fina gårdar.
Men inspiration nu i gårdköps dagar är alltid bra att ha!

Men jag skulle hur som helst vilja ha det rosa stallet jag postade!
Haha, det hade varit något. Trots att jag inte alls tycker om rosa egentligen, så är tankarna på att skaffa sig en b-ponny, för dom är ju så charmiga, och så att de små kan rida på, och så att jag har en anledning att köpa massa söta rosa saker till honom! Hade varit så gulligt!

Hur ser era stall ut? :D Så nyfiken!
 
Sv: Show Off!: Stall/Gård [Bildtråd]


Hihi, i den här tråden vågar iaf inte jag publicera några bilder på mitt stall. :D
 
Sv: Show Off!: Stall/Gård [Bildtråd]

Haha, är så säker på att du inte är miljönär i smyg? :D
 
Sv: Show Off!: Stall/Gård [Bildtråd]

*hojtar ut till tvsoffan* Hooooonneeeeeeyyyyyyy.... when we get rich can we build something like this? ..i dont need a house, i promise! *whistle*
 
Sv: Show Off!: Stall/Gård [Bildtråd]

Hahaha, önskar jag kunde säga detsamma till min.
Tur att man har en mor som vill göra fetaste investeringen när vi fått tag på gård!
 
Sv: Show Off!: Stall/Gård [Bildtråd]

KL

Jag är nog ensam om att inte gilla något av stallen som är inlagda :o
Jag gillar äldre, mysiga men samtidigt fräscha stall! :love:
 
Sv: Show Off!: Stall/Gård [Bildtråd]

Jag skulle vilja ha ett äldre, mysigt stall med snygga detaljer!
Gillar du inte den första som är inlagd? Den är ju super mysig!
 
Sv: Show Off!: Stall/Gård [Bildtråd]

Jag skulle vilja ha ett äldre, mysigt stall med snygga detaljer!
Gillar du inte den första som är inlagd? Den är ju super mysig!


Njae, gillar inte blommorna, takfläktarna och det faktum att ridtillbehör hänger längs väggarna. Utöver det tycker jag det är för "kliniskt" trots mysighetskänslan som träet ger. Svårt att sätta fingret på det, men jag tänker inte stall när jag ser bilden..
 
Sv: Show Off!: Stall/Gård [Bildtråd]

Du har rätt, känns inte så stall, och skulle själv inte föredra att ha ridtillbehör på väggarna, men det ser så mysigt ut! :angel:
 
Sv: Show Off!: Stall/Gård [Bildtråd]

Ja, det är ju tex betydligt mysigare än ett stall jag stod en kort period i:

31806025.jpg


Att dåvarande stallansvarige var milt sagt bakom flötet gjorde det inte bättre :P
 
Sv: Show Off!: Stall/Gård [Bildtråd]

Skall se om jag kan leta fram lite bilder från det bokstavligttalat skitstallet jag stod i! :angel:
 
Sv: Show Off!: Stall/Gård [Bildtråd]

Skall leta igenom min externa hårddisk och se om jag hittar något bättre.
Men här har ni två bilder som inte alls är bra, dom är ju tagna på hästen egentligen, men - titta och njut ;) :angel:

37525_1435242972636_1579800464_1035576_4811114_n.jpg

37488_1435243972661_1579800464_1035581_545435_n.jpg


Den andra bilden ser han lite benig och mager ut jämfört med hur han såg ut när han lämnade oss, men, som sagt: skitstall!
 
Sv: Show Off!: Stall/Gård [Bildtråd]

Ja, jag har väldigt svårt att få det stallet till "mysigt" :p
 

Liknande trådar

Anläggning Hej alla kloka Bukeare! Jag ska äntligen köpa min första egna häst. Därför är jag också på jakt efter en lämplig stallplats där jag kan...
Svar
12
· Visningar
1 278
Senast: KattisL
·
Gnägg Så hoppas vi inom en snar framtid att vi ska äga vår egna gård och då tillkommer ett stallbygge. Stallet ska innehålla 4-6 boxar...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
14 744
Senast: iddiss
·
Ridning Efter ett sex år långt hästuppehåll har jag tagit upp ridningen igen. Rider i dagsläget på ridskola en dag i veckan samt är medryttare...
Svar
5
· Visningar
1 976
Senast: Houdinie
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 574

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp