Skokloster utställning

G

GaurdianAngel

Någon som ska ställa sin hund? Har en bekant som ska ställa sin och jag funderar på om utställningen sker inomhus eller utomhus. Ifall jag ska följa med tänkte jag. Är det utomhus kan jag ta med mig mina jyckar och bara sitta och ha det mysigt i gräset. :D Annars får det va´ :angel:
 
Sv: Skokloster utställning

Den har jag missat. När är den? Har sista anmälningsdatum varit?
 
Sv: Skokloster utställning

Den är nu i helgen, båda dagarna var jag förstått det som.
 
Sv: Skokloster utställning

Aha, synd att jag inte visste om det tidigare. Vilka anordnar den?
 
Sv: Skokloster utställning

Ingen aning. Ska bara dit för att kolla min kompis när hon ställer sin labbe. Labbarna ställs imorgon.
 
Sv: Skokloster utställning

Ja det är ju typiskt jag hade planerar in det men så glömde jag att anmäla. Var iaf på utställning i Farsta förra helgen. Men nu i sommar väntar fyra inplanerade utställningar :) KULIGT!! :D
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har börjat fundera på att skaffa en till hund. Bor i generationsboende på vår hästgård med skog och hagar där vi har en nättare...
2
Svar
25
· Visningar
2 079
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Hejsan mitt namn är wael albordaini. Jag skriver till dig då jag vill ha hjälp med ett ärende, de är nämligen så att de har...
2
Svar
24
· Visningar
3 641
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 162
Senast: Hermelin
·
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 596
Senast: Kraxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Vilka banor finns?
  • Avmaskning

Omröstningar

Tillbaka
Upp