Bukefalos 28 år!

"Skulle du låta din partner vara med någon annan för 1 miljon kronor?"

Men bostadsmarknaden kan krascha och börsen kan rasa! Se till så att han håller uppe sitt andrahandsvärde ifall det värsta skulle hända.

Man ska aldrig vara för kategorisk. :)

Men jag är nog lite trög, men jag fattar inte vem det är som ska betala den där miljonen? Vem är köpare och säljare? Eller är det någon typ av muta?
 
Det är ju absolut en definitionsfråga, det som är viktigt är nog att kommunicera med sin partner och prata sig fram till vad som är otrohet och inte i ens egen relation. Det kan bli väldiga missförstånd om man bara antar att den andre ska dra gränser där man själv gör det. Har man ett öppet förhållande eller rent av ligger med andra tillsammans är det såklart annorlunda, jag pratar om hur vi ser på saken i vår relation, som är monogam :). I vår relation är sex med andra definitivt otrohet, hångel också. Det är ett sviket förtroende och jag tror vi skulle ha svårt att repa oss om det hände. Beroende på omständigheter kanske. Du har rätt i att det nog handlar om att göra saker bakom ryggen på sin partner som man vet att hen inte accepterar. Det kanske är just att vara öppen och ärlig och komma överens om vad som är okej och inte som är grejen. Men det finns inte mycket jag hade blivit lika knäckt av som otrohet tror jag. Kanske om han gått bakom ryggen med stora mängder gemensamma pengar eller liknande, eller dolt ett tungt drogbruk, eller något annat som allvarligt skadar förtroendet mellan oss. Men allt "bakom ryggen" kanske inte räknas. Jag är nog skyldig till endel i miniskala. Diskar teflonpannan med diskborste när han inte ser fast jag vet att han avskyr det, och sånt allvarligt :angel:
Så du skulle tacka nej till en miljon bara för att du normalt sett inte vill att han ska ligga med andra ?
 
"Att vara med någon annan", innebär det ett ligg eller att ha ett förhållande vid sidan av?

Ett ligg för en miljon, haha det hade han lätt fått. Sen om han skulle välja att behålla alla pengar för sig själv är upp till honom, men det tror jag inte han skulle.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp