Skulle ni rösta samma vid ett eventuellt nyval?

Jag skulle nog kunna ändra min röst och lägga den på F! istället. Stod i valet och kvalet när jag stannade vid valsedlarna, men valde det gamla vanliga partiet.
 
Jag skulle byta, velade hela vägen till vallokalen och på vägen därifrån kände jag att jag valde fel...
 
Absolut samma.
Har längtat i 4 år på att få lägga den röst jag lade i söndags.
 
Skulle jag läsa på mer och därför ändra mig hade jag bytt. Men jag ser ingen som helst anledning att byta i nuläget.

Röstade på C och skulle iaf aldrig byta "block" även om jag inte automatiskt är emot ev samarbete över blockgränserna. Jag har i alla fall svårt att tro att jag helt plötsligt skulle inse att Sverige mår bäst av högre skatter och mer bidrag istället för jobb.
 
Jag hade röstat samma som innan. Hade jag dock röstat på ett parti vars partiledare gjort som Löfven hade jag nog mycket väl kunnat byta, pga tappat förtroende.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är nyfiken på om ni har en inre röst eller monolog. Jag har en inre monolog
2 3
Svar
59
· Visningar
2 809
Senast: Sryoqwe
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 364
Senast: Madalitso
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 682
Senast: Scata
·
IT & mobiler Till min förvåning är numera vår grupp för byn privat! :cry: Det är verkligen inte meningen. Hittar ingenstans där jag kan göra gruppen...
Svar
18
· Visningar
1 057
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp