Bukefalos 28 år!

Skulle ni rösta samma vid ett eventuellt nyval?

Jag skulle nog kunna ändra min röst och lägga den på F! istället. Stod i valet och kvalet när jag stannade vid valsedlarna, men valde det gamla vanliga partiet.
 
Jag skulle byta, velade hela vägen till vallokalen och på vägen därifrån kände jag att jag valde fel...
 
Absolut samma.
Har längtat i 4 år på att få lägga den röst jag lade i söndags.
 
Skulle jag läsa på mer och därför ändra mig hade jag bytt. Men jag ser ingen som helst anledning att byta i nuläget.

Röstade på C och skulle iaf aldrig byta "block" även om jag inte automatiskt är emot ev samarbete över blockgränserna. Jag har i alla fall svårt att tro att jag helt plötsligt skulle inse att Sverige mår bäst av högre skatter och mer bidrag istället för jobb.
 
Jag hade röstat samma som innan. Hade jag dock röstat på ett parti vars partiledare gjort som Löfven hade jag nog mycket väl kunnat byta, pga tappat förtroende.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är nyfiken på om ni har en inre röst eller monolog. Jag har en inre monolog
2 3
Svar
59
· Visningar
2 925
Senast: Sryoqwe
·
Hemmet Ska eventuellt flytta till en lägenhet med väv på väggarna. Det är absolut inte något som är aktuellt att dra ner då det är en...
Svar
15
· Visningar
602
Senast: Philosophia
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 400
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 836
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp