Bukefalos 28 år!

SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Det blir SM med häst för mig. Vårt lag vann distrikt mitts WA div 2 :banana:
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Är jag dum i huvudet eller :confused:. Hittar inga klasser i proppen eller i en fristående länk.......
Är det inte normalt att man släpper showbillen samtidigt som proppen?
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Ja, jag skulle också vilja se hur de tänker lägga klasserna så att det gick att börja planera lite..
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Tycker också det är konstigt. Det enda som står är att kvalen går på fredag och lördag fm, och finalerna lördag em och söndag. Hoppas klasslistorna kommer upp snart iaf
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Jaha, då va showbillen här. Alla ridklassfinaler går samtidigt som wa-finalen... Blir inte många kvalförsök då, man kan ju inte rida alla klasser samma dag precis...
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Ja det var ju lite synd att det blev så. Men ett kval ska du väl ställa upp i? Wr wr wr ;)
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Vi kvalar nog några klasser oxå, utöver WA.
Inte direkt så jag räknar med att hamna i final! ;)

Den för oss "viktigaste" klassen har ju dessutom sin final på lördag kväll, så det löser sig! :D
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

kl

Jag blev sugen på att åka och rida, men eftersom vi varken tränat eller tävlat nästan nånting i år är chanserna att ta sig till final väldigt små skulle jag tro, och då blev plånboken helt plötsligt väldigt snål... :p Så jag vet inte om jag åker än... :crazy:
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Då har vi bestämt vilka klasser vi ska rida i laget iaf. Sen tror jag att det blir wr, vh och wc limited individuellt.
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

*kl*

Nu närmar det sig, bara en och en halv vecka kvar!!:banana:

Ska bli himla skoj att jobba där, och inte minst att träffa alla goa westernmänniskor!
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

*KL*
någon som vet om det kommer ut något ryttarmeddelande eller annan info snart?
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Vore kul att kravla sig ner...beror på om man kan få nåt resesällskap som delar på bensinkostnad...;)
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

*kl*

Så där, då är foder packat, täcken, hinkar, stallbandage...
Kläder framplockade och tvättade. Läder putsat, bara sadeln kvar att sanera. :crazy:

Det gäller att börja packa i tid! :D
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
529
Senast: Sirap
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 604
Senast: Shixle
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 131
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
883

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp