SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Texaz

Trådstartare
Äntligen klart med SM, och jag tror att det kommer att bli superbra, dessutom i slutet av säsongen, som det ska vara enligt mig!

Så, vilka ska dit? Både som tävlande, funktionärer och publik???;)
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Ja jag håller helt med om att datumen är bättre nu!
Om jag kommer in på skolan i skara till hösten kommer jag absolut vara där :bump: annars vet jag inte
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Som det ser ut nu ska jag dit och titta! Beror lite på hur det blir med jobb och så. Antingen bor jag i Skara, Skövde eller Göteborg, det får vi se.
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Oj.. Jättekul att det blir av, men jag tänker bara på hur detta ska funka? Förra året var tävlingen under en hel vecka med kval i alla grenar, blir det bara finaler nu? Kan alla komma, oavsett nivå? Hur begränsar man antalet starter med tanke på att det "bara" är 3 dagar?

Öh,.. Eller så väntar jag på informationen som kommer inom kort........ :angel::D
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Det blir nog som förr, direktkval på plats och sedan final. Så har ju WRAS kört förut.
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Hoppas att det blir gemensamma klasser så man inte delar upp quarter, paint osv... Då får ju vi med dom raserna en chans att representera vår wrasförening! Inväntar proppen med spänning!
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Lite för långt söderut för min smak. Hoppas nästa års SM kommer sig upp en bit i landet så kanske vi kan tänka på det ;)
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Är jag inte helt ute och åker trehjuling så är det 21-23 som tävlingen hålls. Jag kommer givetvis att tävla.. Skönt att slippa Bökeberg, mycket skönt.
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Någon som vet om riksfinalen i westernallsvenskan kom att gå under samma helg?
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Jo, har jag också sett deras notis. Men jag vill veta helt säkert och gärna från WRAS hur det blir.
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Jag är nog lite trött nu skulle jag tro :cool: men nu gör jag ju det givetivs
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
473
Senast: Sirap
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 555
Senast: Shixle
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 641
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
858

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp