Bukefalos 28 år!

SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

KL

Hmm.. Jag fick höra av min tränare idag att jag ska tävla SM i år... :crazy: JA, det har visserligen gått skitbra på träningen senaste 3-4 veckorna, men ändå... Ja, vi ska köra hårt fram tills dess iaf!
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Jag kommer, som publik, om inte praktiken ställer till det på nåt sätt. :)
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Äh det kommer garanterat finnas någon som är sämre än du ;)
Men skämt åsido passa på när du bor så nära och allt. Tror inte din tränare skulle lura dit sig om du inte var redo för det
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Äntligen klart med SM, och jag tror att det kommer att bli superbra, dessutom i slutet av säsongen, som det ska vara enligt mig!

Så, vilka ska dit? Både som tävlande, funktionärer och publik???;)

Här kommer dummaste frågan men var ligger Axvalla?

Jag bor ju neröver snart... så jag kommer säkert om jag är hemma då...




MMBetsybabe
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Axvalla är travbanan mellan Skara och Skövde. Så svaret är, utanför Skara vid samhället Axvall :p
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

ja jag var tvungen in och kolla, cirka 18 mil från min nya bostadsort... en liten sväng för en äkta norrlänning...:D



MMBetsybabe
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

18 mil hit och dit, det dör man inte av :D

Jag kommer förhoppningsvis också flytta söderut, lååångt söderut, men då blir det inget tävlingstittande för mig.. Ystad - Skara är lite väl långt.. :D
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Men hallå! Nuuu blev jag riktigt nyfiken! VART ska du (eller NI väl?) flytta?
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Om allt går som vi vill så flyttar vi till Småland, Vetlanda...


synd att flytta från Bunsta men samtidigt gillar jag nya äventyr:D

MMBetsybabe
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Så det blir flytt för dig ändå? Vad synd (eller ja, kul för dig givetvis) jag som kom in på skolan och allt
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Ja men så kommer du såklart till Axevalla!!!:bump:

Verkar nu som att jag kommer att vara där som funktionär:laugh:
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Funktionär? Ni siktar väl på att vinna distriktsfinalen så du får ta hästen med dig? ;-)
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Haha, ja DET vore allt något!!!:laugh:

Fast vi inser att det inte finns stora chanser till det:o Fast, har man ett Mirakel så....:love:
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
542
Senast: Sirap
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 609
Senast: Shixle
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 145
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
885

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp