Bukefalos 28 år!

SM Tornerspel 2007

Sv: SM Tornerspel 2007

:p
Nelya: Alla gör på olika sätt men mitt bästa tips är att använd ett väl passande täcke som mall, gör ett första prov i ett "slasktyg", du måste inte göra det i full längd, bara du får till det snyggt över kroppen. Använd sedan mallen när du gör det riktiga. Det går att variera utseendet i all oändlighet.

Tack så mycket!!!... attans vad kul det ska bli att testa lite... tur att man redan har en gymkhanaälskande pålle till låns... borde väl underlätta lite :p
 
Sv: SM Tornerspel 2007

Cerberus: Du och Tellman var utan tvekan det snyggaste ekipaget på hela SM!
 
Sv: SM Tornerspel 2007

Och du Sael var utan tvekan den bästa väpnaren :)
 
Sv: SM Tornerspel 2007

Kommer så snart min uppkoppling hemma fungerar... Har en hel del bilder från i helgen.
 
Sv: SM Tornerspel 2007

det finns en del bilder på SRS hemsida (riddarsällskap.se)
 
Sv: SM Tornerspel 2007

Bästa och bästa... Mest bakfulla på söndagen i alla fall :D

Hade hur som helst jäkligt kul i helgen!
 
Sv: SM Tornerspel 2007

*kl*

Först idag kan jag väl säga att jag är tillbaka i normalt tillstånd! Det tog mer på krafterna än jag trodde men jag har haft en himlans trevlig helg och är glad att jag hann med SM innan bebben kommer! :)

Sael: Kul att få ett ansikte till namnet! Vi ses igen!
 
Sv: SM Tornerspel 2007

Jag hade ju redan ett ansikte till ditt namn :D Ska ni med på Uppsala Tournament i år igen?
 
Sv: SM Tornerspel 2007

Ni som har bilder. Kan ni PM'a mig om ni lägger ut dem på nätet så jag kan komma åt dem. Håller på att klippa ihop en film från rikstorneringen för CN 's riddare (tyvärr finns bara CN's riddare inspelade) och tycker det skulle vara snyggt att avsluta med ett bildspel med bilder från hela helgen.

Ilex, vet du vem man kan kontakta för orginalen på bilderna som finns på SRS's hemsida? De som ligger ute är så små.
 
Sv: SM Tornerspel 2007

Vi i nordic har eget evenemang som krockar med Uppsala i år så det är tveksamt... Tyvärr!
 
Sv: SM Tornerspel 2007

Horsemanship - det är Ilex som är ägare till dom bilderna så släng iväg ett mail till honom så går nog det att ordna!
 
Sv: SM Tornerspel 2007

jepp, de ä jag som har orginalen. Horsemanship har oxå mailat mig :) å jag skall få bilderna bränt och skickat så snart som möjligt...
 
Sv: SM Tornerspel 2007

Ja var där!:banana:
(äntligen så var rikstorneringen inte alltför långt iväg);)

Kul o se er allihopa! (visserligen såg ja er mestadels genom en kamera):D

Ja tog som sagt lite bilder, men ja var inte van vid kameran så dom blev nog inte så bra... dessutom var kameran inte min, så ja har bara fått hit några av bilderna ännu... o ja tror inte ngn av dom e alls bra... ska kolla igenom dom nån gång till o se om ja hittar nån acceptabel att lägga ut.:)

Lider me dig vilse... tyckte du kunde varit där så vi kunnat snackar riktigt nån gång!:banana:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Växjö Distansryttaresällskap skulle ha arrangerat SM i distansritt för young rider/junior samt den internationella Dackeritten 20 maj...
Svar
0
· Visningar
249
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Skapar ny tråd så vi inte tar över uppdateringstråden. Idag går semifinalen, de 30 bästa från fredagen går idag en internationell bana...
2
Svar
37
· Visningar
3 049
Senast: Pilot
·
Gravid - 1år Jag har fått en tid för att operera kompartment i vänster underben. Operationen sker under narkos. Kommer vara i vecka 19-20 vid...
Svar
14
· Visningar
1 716
Senast: Guldaskig
·
Juridik & Ekonomi hej, kära forum. Jag har sedan ett par veckor varit utsedd som god man åt en släkting som i slutet på mars drabbades av en massiv...
Svar
13
· Visningar
1 514
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Fästingmedel på innekatt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp