Bukefalos 28 år!

SM Tornerspel 2007

kirrekorv

Trådstartare
är någon som ska åka till Tornerspel SM som är den 19 och 20 maj? som är på High chaparral.:banana:
 
Sv: SM Tornerspel 2007

Jag ska, hejar självklart på alla i Celeres Nordica :D
 
Sv: SM Tornerspel 2007

Lejonstjärna och Trenne Byar kommer. Vi hejjar vell inte på någon speciel men hoppas att det går bra För Nordic Knigts. GO NORDIC GO NORDIC:banana:
 
Sv: SM Tornerspel 2007

jag ska rida mitt andra sm jag var med förra året i karlstad jag rider för INFENSUS :bump:
 
Sv: SM Tornerspel 2007

Jag o några kompisar ska dit och titta. Det ska bli jättekul! :)
 
Sv: SM Tornerspel 2007

Jag hoppas jag skall komma dit och fota, men verkar snålt med pengarna :( Tyvärr... :(
 
Sv: SM Tornerspel 2007

Vi får se hur många som vill rida SM hos oss så att vi kan få ihop ett lag...
 
Sv: SM Tornerspel 2007

De ä väl klart att man kommer! :D Jag blev så överraskad hur det gick sist så man bara MÅSTE försöka förbättra mig... Sen kommer nog de flesta ur St Nicolai
 
Sv: SM Tornerspel 2007

Björn... du får väl ta Flo eller Lina...
 
Sv: SM Tornerspel 2007

Vi borde kunna få ihop ett lag om viljan fanns...

Jag kan vara med om det är ok att skritta och trava ;) Gravid i 8:de månaden är kanske inte det mest ultimata läget...
 
Sv: SM Tornerspel 2007

Scorpan. Du kan rida i vilket tempo du vill. Det räcker att du skrittar omkring å ser fin ut. Jag vet att du kan det! ;)
 
Sv: SM Tornerspel 2007

Vi i Celeres Nordica kommer med 8 riddare.
 
Sv: SM Tornerspel 2007

Jag ska rida för Nordic Knights. Det sista jag hörde var att vi inte får ihop ett lag med de som anmält sig, men om Björn rycker in (hint, hint!) och de ryttaransvariga kommer med så blir vi 6 stycken.

Jag tränade lite hemma häromdagen, lyckades ta typ 3-4 kuddar på 20 försök... *harkel* Vågar jag hoppas på seger? ;)
 
Sv: SM Tornerspel 2007

Står det inte någonstans i reglerna att hästen ska gå i "god galopp" eller nåt sånt? (Det kan vara dags för mig att börja läsa på!)
 
Sv: SM Tornerspel 2007

Jo det står att hästen skall framföras i vägvinnande galopp - tyvärr i mitt fall då ;)
 
Sv: SM Tornerspel 2007

Scorpan. Du kan rida i vilket tempo du vill. Det räcker att du skrittar omkring å ser fin ut. Jag vet att du kan det! ;)

Klart jag kan! Jag är ju finast i världen ;) Kommer du på din fina nording kanske jag snor den av dig!

(för att skritta runt och se fin ut på menar jag...)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Växjö Distansryttaresällskap skulle ha arrangerat SM i distansritt för young rider/junior samt den internationella Dackeritten 20 maj...
Svar
0
· Visningar
251
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Skapar ny tråd så vi inte tar över uppdateringstråden. Idag går semifinalen, de 30 bästa från fredagen går idag en internationell bana...
2
Svar
37
· Visningar
3 141
Senast: Pilot
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
785
Senast: ptr
·
Gravid - 1år Jag har fått en tid för att operera kompartment i vänster underben. Operationen sker under narkos. Kommer vara i vecka 19-20 vid...
Svar
14
· Visningar
1 761
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp