Bukefalos 28 år!

Små vinstrika travare??

Sv: Små vinstrika travare??

Jag vet, han gjorde det..
Men enligt en polare som jobbat (jobbar?) där så ska han vara mkt mindre än vad han ser ut att vara :)
 
Sv: Små vinstrika travare??

För jäääääääte länge sen fanns en fransman "ogorek" kanske någon som vet hur liten han var? Har en av komma som är 146
 
Sv: Små vinstrika travare??

Den häst jag tänkte som "Den Lille Krigaren" när jag skrev det i början ligger ett antal år bakåt i tiden.....


Kan vara Bolets Igor också. Han kallades "Den lille krigaren" på sin tid.
 
Sv: Små vinstrika travare??

Nu gick det upp ett ljus i mitt gamla huvud. Visst var det Bolets igor jag tänkte på !!
 
Sv: Små vinstrika travare??

Min Romantik 1.44...kan han ha varit så liten verkligen? Jag har ägt honom men jag fick honom till att vara åtminstone 1.49/1.50
 
Senast ändrad:
Sv: Små vinstrika travare??

Om jag inte minns fel så, kallas/kallades också Super Light för "Den lilla krigare" ;)

Kallblodet Vingbo stjärn är väl också väldigt liten, men har gått väldigt bra på slutet.
 
Sv: Små vinstrika travare??

När jag fick se Ideal de Garson eller hur det stavas,så var det första jag tänkte "va liten han är".Har inte en aning om hur hög han är eller var,men inte var det mycket till häst.Men han var dyr
 
Sv: Små vinstrika travare??

*knapplån*

Västerbo Jetlag var ganska liten. Jag vet inte exakt, men jag skulle tippa på nåt runt 150-153 eller så...
37 (8-5-3) 1 719 341 kr (källa ATG)
 
Sv: Små vinstrika travare??

När jag fick se Ideal de Garson eller hur det stavas,så var det första jag tänkte "va liten han är".Har inte en aning om hur hög han är eller var,men inte var det mycket till häst.Men han var dyr


Ideal de Gazeau var 156 cm, rätt normal alltså. :idea:
 
Sv: Små vinstrika travare??

För jäääääääte länge sen fanns en fransman "ogorek" kanske någon som vet hur liten han var? Har en av komma som är 146

Jag är medryttare på en avkomma från Ogorek. Han är 1,62. Vet dock inte hur hög Ogorek är.
 
Sv: Små vinstrika travare??

Beträffande "den lille krigaren" så tycker jag att Hans G har det epitetet på alla hästar under 160 som går en bra repa till slut!:p:D
 
Sv: Små vinstrika travare??

Arrow Tilly 1 190 250:- var ca. 148 cm hög
Ottens Tea 1 010 800:- nån stans runt 148-150 cm hög
 
Sv: Små vinstrika travare??

men gullan fax då :love: hon var väl runt 143-145cm. lilltösen.. Livs 25 10-2-1 584 092 kr *29,8k 27,2m *24,3ak *30,4am med ett bättre psyke och utan skada så hade nog hon kommit långt. :(
 
Sv: Små vinstrika travare??

jag hade en travare hemma b.b.s.sonita som va ganska liten ca 151 i mkh.. hon gjorde få starter men vann ofta.. vad jag hört..
jag efterlyser henne fortfarande så om någon vet något hör av er.. jag lånade ut henne och nu är hon borta. efter big spender s och under kaystone sonata. född 96
 

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
377
Senast: Cattis_E
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva här och berätta mitt nya namn. Men ja som ni ser att mitt användar namn är bytt också så är det för att jag ska...
2
Svar
34
· Visningar
2 976
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 595
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag har väldigt små/smala/trånga hörselgångar och har svårt att hitta in ear-lurar som håller sig kvar i öronen. Jag byter alltid till...
Svar
10
· Visningar
586
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp