Bukefalos 28 år!

Små vinstrika travare??

Sv: Små vinstrika travare??

jag står som ägare på henne men fodervärden sålde henne till en hästhandare och där slutar spåren!!

okej va de bara 4 vinster... hade för mig de va flera.. men men hon tog alltid innekurva när man red.. hehe
 
Sv: Små vinstrika travare??

Det är inte så bara! Hon var ju nyttig.
Finns dom som inte ens kommer till start!:angel:

Nej, fy vilken historia!:mad:

Var det du som hade en tråd om det här?
Har för mig att det var någon som hade varit med om någonting liknande annars..
 
Sv: Små vinstrika travare??

kl*

Tyvärr vet jag om flera fall då häst lånats ut till fodervärd/ sålts på avbetalning /senare betalning "om vi trivs ihop" och som slutat med att hästen är borta. Ibland har det löst sig och ibland har hästen inte kommit tillrätta alls. Trist att det överhuvudtaget händer, i vilket fall som !
 
Sv: Små vinstrika travare??

Hej! Jag minns en liten "krigare" (på Solvalla för länge sedan) som efter galopp ändock kämpade ikapp och var först över mål - Jet Ribb.
Ewa
 
Sv: Små vinstrika travare??

:banana:Hej! Jag minns en liten "krigare" (på Solvalla för länge sedan) som efter galopp ändock kämpade ikapp och var först över mål - Jet Ribb.
Ewa
 
Sv: Små vinstrika travare??

Jag tror inte att jag gillar folk som klappat de jag vill klappa men inte har gjort..... om ni hajar :cool:
 
Sv: Små vinstrika travare??

Hajar jag rätt om att du inte gillar mig?:D
Annars har jag en ännu bättre Lassie;Har haft hästi Ego Boys box ;)
 
Sv: Små vinstrika travare??

Min häst är rätt så liten! 154 cm men liten och spinkig!! Det är Little Big Horn!! Men han är ju ingen megaliten häst, men han uppfattas som väldigt liten
 
Sv: Små vinstrika travare??

-Var det den olycksaliga boxen? :eek:

Jag har kört och gosat med (dock inte samtidigt :p) Ego Boys DNA via Ego Boys lillebror när jag var stalltjej.
En jättemysig liten kille!
Slår ju inte din box-Lassie men ändå!

En Lassie till.
Jag har även suttit bakom Legolas!! Tyvärr inte själv..
Fast han var väl av medelstorlek, kanske något mindre. En ganska kantig och oansenlig häst
 
Senast ändrad:
Sv: Små vinstrika travare??

Inte den vinstrikaste, men förutom Minisilver den minsta jag hört om iaf har jag i stallet. K.A.Non 140cm hög. Igen stjärna men ifjol o i år har han vart nyttig iaf på sin "tejpa sig fast i rygg på den framför "-inställning.

241.050:-
62-2-10-7(Tur det är kul o bli tvåa :)

O till skillnad mot de flesta andra här har han inte avslutat karriären än, så jag hoppas han kan kämpa på för havren ett tag till :)
 
Sv: Små vinstrika travare??

Fast Activity var inte så liten, han var nog i Super Lights storlek tror jag utan att ha varit nära Super Light.

Stig H hade någon annan än de som nämnts här som var runt 145, jag vet att hon vann v75 en gång på ett bra sätt och tv4 frågade om hon kunde bli hur bra som helst.
-Nej, sa Stig H, hon är alldeles för liten för det. (jag har bara intervjun i huvudet, inte namnet)

Personligen vill jag hellre ha stort än för litet. Men svensk som jag är, Lagom är bäst (158-162 cm, anser jag). Små hästar måste vara så jäkla mycket bättre än de andra i sin klass (springa fortare med benen) och stora hästar är svåra att hålla ihop (jag har tre hästar i stallet på 175 cm, så jag vet:crazy:).

kan hon ha hetat Cavi? var det länge sedan?
 

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
377
Senast: Cattis_E
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva här och berätta mitt nya namn. Men ja som ni ser att mitt användar namn är bytt också så är det för att jag ska...
2
Svar
34
· Visningar
2 976
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 595
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag har väldigt små/smala/trånga hörselgångar och har svårt att hitta in ear-lurar som håller sig kvar i öronen. Jag byter alltid till...
Svar
10
· Visningar
586
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp