Bukefalos 28 år!

Snabbmenyerna?

pigleton

Trådstartare
Var har de tagit vägen?

De som man kunde få ner vid innehåll och även med en ruta längst ner på sidan?

Nu var det väldigt bökigt att byta forum tyvärr så jag hoppas nåt av dem kommer tllbaka så man inte behöver få upp en ny sida innan man kan gå till nästa forum man vill besöka.
:)
 
Sv: Snabbmenyerna?

Jag tror inte att Gunnar är riktigt klar än utan han var tvungen att sova lite oxå men slipar på forumet kommer han garanterat att göra under dagen :bow:
Lägg gärna in synpunkter i denna tråden så det inte blir flera st då hinner & blir det svårt för honom att hålla koll på vad ni vill.

mmoderator men inte här
mysko

p.s GE Gunnar en chans med sitt forum :bow:
 
Sv: Snabbmenyerna?

Totalt sett var det en hel del nymodigheter idag, hua nu ser jag en rättstavningknapp oxå.:banana: Kul.
 
Sv: Snabbmenyerna?

pigleton skrev:
Var har de tagit vägen?

De som man kunde få ner vid innehåll och även med en ruta längst ner på sidan?

Nu var det väldigt bökigt att byta forum tyvärr så jag hoppas nåt av dem kommer tllbaka så man inte behöver få upp en ny sida innan man kan gå till nästa forum man vill besöka.
:)
Skulle precis göra en tråd om precis samma men du hade redan hunnit!:bow:

Saknar med andra ord också snabbmenyerna, den långa till vänster och den lilla i öppnade trådar främst...
 
Sv: Snabbmenyerna?

Jippie för en rättstavningsknapp!!

Hoppas att de som behöver den också använder den, för ibland är det väldigt svårt att ens gissa sig till vad som ska stå i vissa inägg :crazy:
 
Sv: Snabbmenyerna?

Jag har heller ingen ABC knapp. Jag är ju en av dom som kommer att behöva ha den.
 
Sv: Snabbmenyerna?

Jag såg den inte först, den är längst upp till höger i "det blåa", det står ABC och ett blått V under.
 
Sv: Snabbmenyerna?

Sova?! ;) Äsch... :)

Förstår också ifall det tar lite tid innan det blir klart, även om jag nu hoppas att det är en av funktionerna som kommer tillbaka. :)
 
Sv: Snabbmenyerna?

tycker att den nyatextrutanfungerar jättebra!!!!

:bump: :bow:
Gubbarna också..

Men jag saknar också menyn till vänster där man direkt kan gå in i valt forum.

Bra jobbat Gunnar!! :bow:

AM
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
982
Tjatter Jag besökte en loppis för ett par-tre år sedan, men nu vet jag inte var den låg :laugh: Det var en gul byggnad, fanns en sportdel på...
2
Svar
21
· Visningar
1 698
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 554
Senast: Hazel
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 686
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp