Bukefalos 28 år!

Snabbmenyerna?

Sv: Snabbmenyerna?

Efter att laddat ner ett litet program så skulle då rättstavningsprogrammet fungera..hmm

Skrev stavvning (medvetet dubbla v)och efter ABC knappen blev det staving..:confused:

AM
 
Sv: Snabbmenyerna?

du ser inte ut att ha den?
jag har den däremot :confused: eller har Gunnar lagt till den nu efter att du skrev ditt inlägg?
abc.bmp
 
Sv: Snabbmenyerna?

jag får inte upp det med FF heller såg jag nu. Värkar vara fungera med IE alltså...
 
Sv: Snabbmenyerna?

-knapplån-

Varför får man inte reda på när Gunnar ska mixtra med sidan?

/Cronis-som kanske har missat något?
 
Sv: Snabbmenyerna?

Där har jag bara pilarna men ingen ABC knapp. :confused: Men nu fungerar smailisarna i alla fall. Bra jobbat Gunnar, blir bra det här när det är färdigt.
 
Sv: Snabbmenyerna?

*lånar knapp*
Jag saknar snabbmenyn längst ner i trådarna även jag.

Sen är jag inte så förtjust i placeringen av "FlashChat" i nämnda meny. Då jag saknar flash vill jag inte råka trycka på den X antal gånger per bukefalosbesök.
 
Sv: Snabbmenyerna?

Jag har skrivit lite om forumuppdateringen, ligger just nu högst upp på förstasidan.

Ett tips om ni har problem med stt snabbsvar inte fungerar eller andra konstigheter:
Prova att rensa cache och cookies i er webbläsare.

Direktmenyn så som den såg ut lär inte återkomma, men en annan möjlighet att snabbt at sig till de flesta delarna av Bukefalos kommer.

Att det fanns rättstavning visste jag inte om. Kör sällan IE.

Det finns en hel del små trevligheter i det här nya forumet, förhoppningsvis skall allt dessutom gå lite fortare, vi får se.

Förbättringar och förändringar kommer, men de är nog betydligt färre och enklare att smälta än förra årets stora forumuppdatering.
 
Sv: Snabbmenyerna?

Jag har skrivit lite om forumuppdateringen, ligger just nu högst upp på förstasidan.

Synd att man fick reda på detta när uppdateringen redan va gjord.
När nästa uppdatering är på G kanske du kan skriva en liten notis om det innan så vi vet? Blir mindre ramaskri då skulle jag tro

Direktmenyn så som den såg ut lär inte återkomma, men en annan möjlighet att snabbt at sig till de flesta delarna av Bukefalos kommer.
Hoppas att den funktionen kommer snart och är lika smidig som den förra
 
Sv: Snabbmenyerna?

Tanken var inte att jag skulle uppdatera just denna helg.
Men i och med att det kom ytterligare en uppdatering av forumet, för att åtgärda vissa säkerhetsproblem och att lördagar är den dag då då det inte är så många inne, tog jag beslutet sent i går att genomföra det hela nu och inte vänta en vecka till.

Att gå ut med informationen igår, precis innan uppdateringen tyckte jag var onödigt.

Sedan vet jag inte vilket som är bäst, jag har denna gång försökt förändra lite i taget i stället för att göra en stor jätteförändring.

Med tanke på att jag gjorde en betydligt större förändring av galleriet förra veckan, som ingen direkt har kommenterat vet jag inte riktigt vilket som är bäst.

Många brukar ju vid dessa tillfällen alltid skriva om att det var bättre förr, och vilja att jag skall återgå till precis hur det fungerade förut ;)
 
Sv: Snabbmenyerna?

Att man vill ha det gamla tillbaka är ju att man är så van att traggla runt i skiten ;)

Jag tycker iaf att det är skönt att det blir lite förändringar här å där, men det är lite jobbigt när allt kommer på en gång, och när man inte får nån som helst förvarning. Jag tror att några med mig kan hålla med mig.
 
Sv: Snabbmenyerna?

Det är kul med förändringar men bökigt när inte snabb menyerna fungerar.:confused:
 
Sv: Snabbmenyerna?

Snälla Gunnar..för mej som är reumatiker är den nedre snabbvalslitasn nästan oumbärlig..
Idag har jag behövt "rulla" tillbaka till toppen varje gång jag ska byta forum..
Och det gör ONT....varje extra onödig rörelse med handleden, handen och fingrarna är smärtsam och något jag gärna vill undvika...:(

Annars tror jag nog att det mesta blir OK när man bara vant sej... ;)
 
Sv: Snabbmenyerna?

palle skrev:
Snälla Gunnar..för mej som är reumatiker är den nedre snabbvalslitasn nästan oumbärlig..
Idag har jag behövt "rulla" tillbaka till toppen varje gång jag ska byta forum..
Och det gör ONT....varje extra onödig rörelse med handleden, handen och fingrarna är smärtsam och något jag gärna vill undvika...:(

Annars tror jag nog att det mesta blir OK när man bara vant sej... ;)
Det finns ett sätt att slippa scrolla.
Längst ner till höger på sidan står det TOPP. Klicka där så kommer du högst upp på sidan, o kan klicka dig tillbaka till huvudforumet genom länkarna ovanför den orangea linjen där du har kontrollpanelen osv.
 
Sv: Snabbmenyerna?

Klickade på "topp"........... Vill ha tillbaka snabb menyerna nu. Snälla Gunnar.
 
Sv: Snabbmenyerna?

*kl*

Man kanske skulle starta en egen tråd, men tycker det är synd att ta plats för en sådan sak:

Jag stör mig mkt på att man måste vänta 30 sek mellan sökningarna i detta "nya" forum. Ändra detta snälla.


//från en som lever på "Nya inlägg"- knappen
 
Sv: Snabbmenyerna?

Hej, det finns mycket bra nyheter tycker jag MEN jag saknar (kan hände att det finns något som jag har missat eller inte fattat, det brukar vara så :o ) hur man på lättaste sättet efter ha varit inne på en tråden tar sig tillbaka till "framsidan" på samma forum eller byter utan att behöva scolla upp till toppen och gå via Forum och välja där alternativt hålla på använda backa kappen??
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
1 036
Tjatter Jag besökte en loppis för ett par-tre år sedan, men nu vet jag inte var den låg :laugh: Det var en gul byggnad, fanns en sportdel på...
2
Svar
21
· Visningar
1 699
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 567
Senast: Hazel
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 692
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp