Bukefalos 28 år!

Snigelrodeo

Sv: Snigelrodeo

Kl

Blir det för många sniglar/snäckor kan ni med förtroende posta dom till min lädersköldpadda Trymon.

( Floddraken alltså).

Han är mycket duktig på att äta ehrm ta hand om små gulliga blötdjur.

Trymon:

Trymonportrait.jpg


/kt
 
Sv: Snigelrodeo

Tack för tipset!

Mina ev snigelslynglar ska jag gärna låta gå på Trynets snigeldagis.


Förresten, helt seriöst, varifrån ploppar sniglarna ut sin ägg? De har ju ingen ända som vanligt folk har.
 
Senast ändrad:
Sv: Snigelrodeo

Hallick!:eek:

Ja, man hör ju på namnet,kukelugnen, vad som händer och sker hor TS, hon har en bordellbassäng!:eek:

Sker hor?

Här tas inte petalt, sex is free har jag ju sagt!


MEN LÄS FÖR BÖVELEN VAD JAG SKRIVER NÅN GÅNG!!!!



(Apistogramma cacatuidesen är f ö dörrvakt till sniglarnas swingersklubb)
 
Sv: Snigelrodeo

Kan nån förklara för mig vad som försigår här?

Är det jag som lyckats så bra i min "klickerträning" att jag kan få sniglarna att hoppa på kommando eller har de bara fylleslag och kör "jag kan flyga jag är inte rädd". För efter detta lilla kamikazehopp gjorde den en rejsning upp på glasrutan och kastade sig ner ännu längre.

Jaja, jag vet inte vad det håller på med. Snigel tre ligger bara o sover.
 
Sv: Snigelrodeo

Kan nån förklara för mig vad som försigår här?

Är det jag som lyckats så bra i min "klickerträning" att jag kan få sniglarna att hoppa på kommando eller har de bara fylleslag och kör "jag kan flyga jag är inte rädd". För efter detta lilla kamikazehopp gjorde den en rejsning upp på glasrutan och kastade sig ner ännu längre.

Jaja, jag vet inte vad det håller på med. Snigel tre ligger bara o sover.

Snigelhumor kanske? Om du sätter örat intill rutan så kanske du hör hur den skriker "iiiiih" när den hoppar. :D
 
Sv: Snigelrodeo

Jag hoppas att sniglarna är som flugor, hoppar på varandra till höger o vänster bara för att testa om det går. Annars ligger jag pyrt till...:mad: Detta utspelade sig för en liten stund sen:

Här börjar eländet:


...och fortsätter...
http://s76.photobucket.com/albums/j11/A-KEng/Akvariet/?action=view&current=MOV00120.flv
http://s76.photobucket.com/albums/j11/A-KEng/Akvariet/?action=view&current=MOV00121.flv
http://s76.photobucket.com/albums/j11/A-KEng/Akvariet/?action=view&current=MOV00122.flv


:cool:
 
Sv: Snigelrodeo

Jag tror att de är som flugor fortfarande, de bara testar om det går. Och de är säkert grabbar allihop! *nickar*
 
Sv: Snigelrodeo

Nej, inte alls.:mad:

Jag har också stora snäckor, vinbergssnäckor, en hel koloni i trädgården, de gör inte annat än lever ut köttets lustar i diverse olika ställningar, OCH inte att förglömma, gruppsex och partnerbyte hör till vardagen, och det ser precis likadant ut hos dig.


Jag har studerat dem noga, så jag vet vad jag pratar om,:p, är faktiskt lite av en expert.
 
Sv: Snigelrodeo

Nej, inte alls.:mad:

Jag har också stora snäckor, vinbergssnäckor, en hel koloni i trädgården, de gör inte annat än lever ut köttets lustar i diverse olika ställningar, OCH inte att förglömma, gruppsex och partnerbyte hör till vardagen, och det ser precis likadant ut hos dig.


Jag har studerat dem noga, så jag vet vad jag pratar om,:p, är faktiskt lite av en expert.

Åhhh det är verkligen snigel man ska vara.. :love:
 
Sv: Snigelrodeo

Jag tror att vi kort o gott kan summera det hela till att sniglar o snäckor är det snuskigaste som finns på denna jord.

Och förresten, jag tror att det smittat av sig till guppiesarna. Den lille hanen har äntligen börjat visa intresse för en av honorna. Den gula. Den svarta jättetjocka skiter han i, han är nog rasist.
 

Liknande trådar

Äldre http://nyheteridag.se/nytt-sd-rekord-i-sentio-pa-otroliga-269-procent-moderaterna-stortdyker-till-samsta-nagonsin/ SD ( 26,9 )och C (...
Svar
19
· Visningar
1 683
Senast: Blue
·
Anläggning Hej! Jo nu är det min tur, min familj har köpt gård:love: Och vi flyttar in 1 april:love: Men nu börjar ju tankarna gå på hur allt ska...
2
Svar
31
· Visningar
3 186
Senast: LillaMusse
·
Foder & Strö Jag skaffade häst för ett halvår sedan och har lite bryderier i mitt stall. Jag har aldrig haft häst innan, men även de som har stallet...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 777
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 851
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp