❄️ Snödrömmar i SVT Julkalender ❄️

Smoothi

Trådstartare
Vad tycker ni om den? Äntligen är det snart dax för ännu en ny julkalender. Den ska tydligen vara magiskt med ett riktigt juligt tema i den samiska fjällvärlden.
 
Vad tycker ni om den? Äntligen är det snart dax för ännu en ny julkalender. Den ska tydligen vara magiskt med ett riktigt juligt tema i den samiska fjällvärlden.
Jag tror du tittat på julkalendern som kommer 2024?

I år blir det nån fortsättning på Trolltider... jag var för ung för den när den gick, har inte förstått storheten senare och känner mig inte så lockad. Men man kan ju alltid välja en gammal ❤ om den nya inte är bra.
 

Liknande trådar

Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
957
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 841
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 275
Senast: MML
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 605
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp