Bukefalos 28 år!

Snygg inför tävlingssäsongen 2012!

Sv: Snygg inför tävlingssäsongen 2012!

Vi väntar på bilder :D

KL
Hur ska man spöka ut ett sånt här troll på bästa och snyggaste sätt?

Figge-1.jpg


Tänk bort några kilo päls och en något gråare färgton. Han kommer nog bli nästintill helt musblack i sommar.
Vilka färger hade ni satsat på till en sån? Sadeln (som visats upp rätt många gånger nu :P) ser ut såhär.
Är sugen på en brösta och ett matchande träns, men det blir nog svårt att hitta i samma färg som sadel..
 
Sv: Snygg inför tävlingssäsongen 2012!

Jaa, kanske. Får leta reda på lite rött tyg och prova :p Han behöver rätt skarpa färger, annars ser han så blek ut!
 
Sv: Snygg inför tävlingssäsongen 2012!

Ja det var det jag tänkte, riktigt starkt klarröd pad och sedan kan du ha svarta jeans,svart hatt och röd skjorta.
 
Sv: Snygg inför tävlingssäsongen 2012!

Jag passar inte alls i rött :o Jag blir liksom genomskinlig på något sätt, ser ut som ett spöke. Får köpa en massa massa brunkräm innan tävling haha!
 
Sv: Snygg inför tävlingssäsongen 2012!

Kornblått? Kan bli bra tror jag. Kalla färger men ändå i en intensiv nyans borde passa.
 
Sv: Snygg inför tävlingssäsongen 2012!

Jag har spanat in en skitsnygg illgul filt från Mayatex, men var tveksam till om det passar. Kanske kan vara värt att chansa :d Ebay är ju inte jättedyrt..
 
Sv: Snygg inför tävlingssäsongen 2012!

Ebay är jättebilligt. Har köpt tre filtar till mindre än priset av en här hemma :love:

Tror nog också han skulle vara snygg i gult
 
Sv: Snygg inför tävlingssäsongen 2012!

Ebay är livsfarligt :P Det blir massa massa pengar till slut! Men oj vad mycket onödigt man itne visste att man behövde man kan hitta!
Har spanat in brösta och träns jag vill ha, och några snygga bett :d
 
Sv: Snygg inför tävlingssäsongen 2012!

Bilder kommer =) Bara allt är klart för att användas... =)

Jag skulle nog ha valt en maffig färg. Kornblå är snyggt, Men en riktigt snygg gul går också fint. Tänk färg bara så blir det bra =)
 
Sv: Snygg inför tävlingssäsongen 2012!

ÅÅÅ vad snygg sadeln blev!! modigt att ta sig an att färga den själv!! :bow:

Färgmatchningen blir grym, vill oxå se resultatet på bild när det är färdigt!!:bump:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 086
Senast: Yeah but
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 548
Senast: Juli0a
·
Kropp & Själ Har märkt att jag rätt ofta läser om onödiga saker. T.ex. nyss i en lokal fac*bookgrupp frågade nån om tips på boende för äldre/dementa...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 384
Senast: cambodia
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 318
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp