Snygga mjukisbyxor?

Snappar också gärna upp tips om snygga mysbyxor. Jag har stor midja (med en del som väller ut om jag måste knäppa), ingen rumpa och korta ben. Det är helt hopplöst att hitta något som passar. Finns det något som pass mig utan att hänga som påsar eller är för trånga i midjan.
 
Snappar också gärna upp tips om snygga mysbyxor. Jag har stor midja (med en del som väller ut om jag måste knäppa), ingen rumpa och korta ben. Det är helt hopplöst att hitta något som passar. Finns det något som pass mig utan att hänga som påsar eller är för trånga i midjan.
Har du testat tightsen jag tipsade om? Jag är tjock och tycker de är mjuka och sköna, skär inte in någonstans. Höga i midjan.
 
Snappar också gärna upp tips om snygga mysbyxor. Jag har stor midja (med en del som väller ut om jag måste knäppa), ingen rumpa och korta ben. Det är helt hopplöst att hitta något som passar. Finns det något som pass mig utan att hänga som påsar eller är för trånga i midjan.
Senita athletic är det märke jag använder på alla tights och mjukisar numera. De har flera modeller utan söm i midjeresåren, som är väldigt skönt om man inte vill ha tryck i midjan.
 
Såna här mjukisbyxor är ju häftiga, så svåra att få tag på bara. :(
1683302964901.png
 
Kanske kapar lite, men mjukisbyxor som är låga i midjan och i löst funktionsmaterial, någon som har tips? (Får absolut inte gå över höften.)
 
Uniqlo har mjukisbyxor även i långa storlekar och i olika tjocklekar och benvidder av trikå. De har även olika byxor i vävt tyg med resår i midjan och superstretchiga, mjuka jeans, men vet inte om det räknas som mjukisbyxor?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu är panik! Jag har sökt in på en utbildning och är så glad när jag kom in på den! Utbildningen är 3 veckor. Sista veckan är det...
Svar
10
· Visningar
1 181
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 627
Senast: Ullmerkott
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
821
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 930
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp