Snygga mjukisbyxor?

snöstorm

Trådstartare
Har ni tips på snygga mjukisbyxor?
Mina ser gräsliga ut och med en ny dejt vill man se lite fin ut även om man har mjukisbyxor 😅
 
Jag har Born Primitives Rest Day Atleishure Joggers, de är i ett tunnare men sagolikt mjukt material. Jag lever i dem och de är mycket snyggare än ett par vanliga mysbyxor. De ser dessutom bättre ut i verkligheten än på produktbilderna.
 
Jag bytte ut mjukisbyxorna till friluftsbyxor under pandemin. Eftersom jag jobbar hemma 95% funkar friluftsbyxorna superbra både hemmakontoret, i stallet och i soffan. Lika sköna som mysbyxor tycker jag, men de sitter snyggare .
 
B46B181C-B9E6-4B94-9BB4-CE134F3531F4.jpeg

Jag kör med sådana här lite utsvängda tights från HM. Mina favoriter (de på bild) är ribbade i tyget och känns lite ”finare” än de släta.
 
Jag kör samma som Bapelsin, utsvängda tights. Finns lite överallt, utöver HM även tex. Lager 157 som har flera modeller och färger som säljs till paketpris.
 
Vet någon om det finns såna här snygga mjukisbyxor (både utsvängda och "vanliga") med extra långa ben? Jag vill gärna ha ett par snyggare mjukisar jag med som jag till och med kanske kan ha på jobbet, utan att behöva se ut som Vanheden :cautious::rofl:
 
Vet någon om det finns såna här snygga mjukisbyxor (både utsvängda och "vanliga") med extra långa ben? Jag vill gärna ha ett par snyggare mjukisar jag med som jag till och med kanske kan ha på jobbet, utan att behöva se ut som Vanheden :cautious::rofl:
Hur lång är du?
 
Jag använder alltid mjukisbyxor i plysch eftersom det inte fastnar hö på dem, det glider av finfint! Men jag gillade till exempel sarongbyxorna ovan - någon som vet höstatus för dem?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu är panik! Jag har sökt in på en utbildning och är så glad när jag kom in på den! Utbildningen är 3 veckor. Sista veckan är det...
Svar
10
· Visningar
1 181
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 627
Senast: Ullmerkott
·
Skola & Jobb Jag har gjort en uppgift i skolan (läser engelska för mellanstadiet) och fick tillbaka uppgiften idag. I princip det enda läraren hade...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 952
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
821
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp