Snygga pannband som matchar och passar Dyontränsen?

Fashionistan

Trådstartare
Jag har ett supersnyggt Dyonträns men har börjat tröttna lite på pannbandet, ett vanligt i läder med snygga sömmar på! (Från Dyon Collection) :laugh:
Vad finns det för andra pannband som både matchar sömmarna (det är ju nästan ett av deras kännetecken) och själva tränset då du sticker igenom 3 remmar och inte två som på de flesta vanliga träns!
Är sugen på något med bling, gärna i färgen Champagne då hon är fux och har mässingsfärgade spännen, svart läder.

Tack! Visa gärna upp era egna! :D
 
Sv: Snygga pannband som matchar och passar Dyontränsen?

Då är det väl bara att beställa ett OS till kandar :laugh: De finns ju i champagne bling och passar längdmässigt om du väljer kandarmodellen.
 
Sv: Snygga pannband som matchar och passar Dyontränsen?

Oh det har jag inte ens tänkt på! :o:o
Ja det borde ju absolut passa! :laugh:
TACK! :D:love:
 

Liknande trådar

Utrustning Jag är på jakt efter ett nytt pannband. Jag vill gärna ha något mer än slätt läder men absolut inte kristaller eller pärlor. Den enda...
Svar
5
· Visningar
806
Senast: Miingla
·
Utrustning Tycker att de böjda swarovski pannbanden är väldigt snygga och skulle gärna vilja köpa ett sådant till mitt tävlingsträns, har bara ett...
Svar
3
· Visningar
1 572
Senast: Fredag
·
Utrustning Mmm, hade varit kul med ett lite roligare pannband, börjar bli trött på alla vita sömmar som är snyggt, men lite trist. Iaf, tränset...
Svar
16
· Visningar
1 389
Senast: lady_vip
·
Utrustning Hata Dyon tränsen att man inte kan byta nosgrimma på dom :( Iaf har alltid haft Aschen nosgrimma på min häst då jag tkr de är...
Svar
15
· Visningar
2 493
Senast: oxo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp