sofia77

Trådstartare
Kan katter vara känsliga mot sol? En av mina katter får sårskorpor på huvudet vid öronen där pälsen är tunnare. Och hon har haft det förr om åren oxå men vi har inte fattat riktigt vad det är. Men har nu sett samband med att hon får gå ut, hon är annars innekatt. Lite synd att ha henne inne när de andra får gå ut. Ska ringa vetrinären imorgon men kanske någon som vet här?
/Sofia :cool:
 
En av mina katter är allergisk mot antingen sol eller pollen, han får sårskorpor på hela huvudet, benen och lite på kroppen. Han äter cortison tabletter mot det (och c-vitamin). :)
 
Då kanske jag inte har helt fel så. Ska prata med vet och se va de säger. Bävar för att ge tabletter min katt gillar det inte
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 442
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 543
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 506
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 250
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp