Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Karma

Trådstartare
Ibland ser man saker som man undrar hur det gick till. Vad sägs om det här? http://objekt.fastighetsbyran.se/Te...px?source=hemnet&ObjektGID=OBJ3150_1259120278


Med ett kök som ser ut såhär:

9004505.jpg



Spännande färg- och tapetval på det tycker jag. Gillar molnen ovanför bänken i köket.. Finns nog ändå inget som hade sett rätt ut där, så varför inte gå bananas direkt?

Någon som sett något annat kul? :D
 
Sv: Spännande hus till salu!

:eek:

Alltså hade det varit genomtänkt och välgjort crazy så kanske det hade varit kul. Men det här är ju crazy crazy :crazy:
Kunde de inte ha bestämt sig för två av de fyra tapeterna i köket? Eller åtminstone försökt mönsterpassa tapeten i källaren?
 
Sv: Spännande hus till salu!

"-kan vi inte ha typ tapet istället för kakel? det är ju trendigt! jag hade velat ha som moln, tänk va härligt.
-men vad ska man då göra med resten? vad passar till moln liksom?
- hmm.. det är ju svårt... men.. BUBBLOR!
- Bubblor?
- ja bubblor, tapeter med bubblor!
- .. Men vilken fantastisk idé! kommer smälta ihop perfekt"

eller? nä?
 
Sv: Spännande hus till salu!

Inte för att jag är särskilt hemma på den trenden, men klassar det in som shabby chic? Isåfall gillar jag det ännu mindre nu än innan :D


Huset i trådstarten var ju för övrigt hiskeligt på precis alla nivåer, snacka om orgie i hemska tapeter, i ALLA rum! :eek:
 
Sv: Spännande hus till salu!

Hahahaha!!!! Mönsterpassning på tapeterna är helt överskattat:D:D:D Det var nog något av det jävligaste jag har sett!
 
Sv: Spännande hus till salu!

Måste dock erkänna att jag fnissade åt tapetvalen, tills jag insåg att JAG har haft tapeten dom har i hallen.. Fast kombinerat med en bred bård med frukter på. Som tur var så var det inte jag som satte upp det, borde ha blivit inlåst för det isåfall. :D

Tycker om faktumet att dom inte har mönsterpassat toalettapeten. Alla vet ändå hur fel det blir i slutändan, så det är ingen idé att försöka..

Corzette

Jag skulle inte kunna röra mig i det huset. Som en elefant i porslinsbutiken ungefär. Skulle helt garanterat riva ner minst hälften av skiten bara genom att gå förbi. Fin tanke, men det blev fel. Så fel..

Blåbäret
Bara att dom faktiskt använder uttrycket gillestuga är läskigt. Mina ögon letar efter en liten schweizisk dvärg med knäskinnbyxor som helt säkert sitter och ruvar halvvägs bakom en gardin i det huset. Har inte hittat honom ännu, men ju mer jag tittar desto mer övertygad blir jag om att han finns.
 
Sv: Spännande hus till salu!

Det enda fina jag hittade var en tavla med ett sto med föl :)
Annars var det rätt läskigt med alla dockor. Tänker clownen i It direkt....
 
Sv: Spännande hus till salu!

De ansåg väl att om man bor på Regnbågsvägen (!) så måste man anpassa huset till vägnamnet :D

Gillar barnrummet där de tapetserat med blå tapet som antagligen tagit slut och då tapetserat klart med den gröna i samma mönster :eek:
 
Sv: Spännande hus till salu!

Fantastiskt!! Det ser ut som att de tapetserat in en kabel (tv antenn?) i vardagsrummet också!:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
973
· Visningar
62 644
Hemmet Det har varit en vattenläcka i lägenheten ovanför som förstört väggarna i kök och badrum, och nu såhär lagom till jul (nästa vecka)...
Svar
17
· Visningar
987
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
19 902
Senast: 1887
·
Hemmet Ok. Vad är haken med det här huset, förutom att det ser flummigt ut...
2 3
Svar
55
· Visningar
7 312
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp