Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Vill inte du kunna se dig själv ur alla vinklar? Undrar varför det inte sitter ett gäng i taket.
 
Sv: Spännande hus till salu!

Misstänker att dom plockade ner dom i taket för att det inte skulle se för porrigt ut.
 
Sv: Spännande hus till salu!

Kanske skydda från att det ska komma in så mycket dam bakom elementet :confused:

Förlåt att jag pekar ut ditt stavfel men skrattade för mig själv när jag fick bilder av smårunda damer i stora hattar som försöker klämma in sig bakom element. Önskar jag hade talang och kunde rita en karikatyr av det :D
 
Sv: Spännande hus till salu!

Ja jag såg det på en gång när jag kommit så långt som till ditt ord stavfel i inägget, men nu är det upp till bevis tycker jag fram med skissblocket ;)
 
Sv: Spännande hus till salu!

*kl*
Om man nu säljer stället som hästgård, vore det inte bra med åtminstone en bild på stallet? Fast å andra sidan så skulle jag aldrig våga ha hästar så nära järnvägen, eller för den delen barn eller hundar...
http://objekt.fastighetsbyran.se/?objektGID=OBJ6140_1291695720&source=hemnet&images=1

Och här verkar inte ett enda rum höra ihop med något annat i hela första huset... Och sista bilden på en ensam stol och skrivbord undrar jag lite var den hör hemma...
http://bostad.lansfast.se/bilder.aspx?GUID=48IQ2UGC4K9MI50R&typ=CMLantbruk&from=Hemnet
 
Senast ändrad:
Sv: Spännande hus till salu!

Nog för att jag verkligen gillar blått, men det här var ändå för mycket!
Till och med taket!
Eller har fotografen grejat med nå't filter?
(Det står dock glaserat tegeltak i beskrivningen)

/Keb

Takpannor finns i alla möjliga färger från genomskinligt glas till lila, så de där är med största säkerhet blå och inte mixtrade med färgfilter
Gillade även det träbeklädda sovrummet. :yuck::yuck::eek:
 
Sv: Spännande hus till salu!

Perfekt!

Jag tänkte skaffa några ponnyer till och då behöver jag lite mark och ett ridhus vore inte fel.

Ni får en inbjudan till midsommarfirande sen.

:angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
973
· Visningar
62 644
Hemmet Det har varit en vattenläcka i lägenheten ovanför som förstört väggarna i kök och badrum, och nu såhär lagom till jul (nästa vecka)...
Svar
17
· Visningar
987
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
19 902
Senast: 1887
·
Hemmet Ok. Vad är haken med det här huset, förutom att det ser flummigt ut...
2 3
Svar
55
· Visningar
7 312
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp