Spel att spela tillsammans?

Jamtland

Trådstartare
Jag och sambon gillar att spela Xbox 360 tillsammans. Nu har vi strax spelat färdigt Harry Potter Lego (både year 1-4 & 5-7) och letar efter något annat spel där båda kan spela, förslag?
 
Don't starve together är jätteroligt!

Till 360 Så skulle jag varmt rekommendera Gears of War serien. Perfekt splitscreen mode. Tyvärr ett skjutspel. Men jätteroligt! Jag som är mer åt äventyrsspel har spelat igenom alla med min skjutgalna kompis och skrattat en hel del trots att jag är ganska värdelös. Liite svårflörtad första timmarna i första spelet. Men sen kommer det igång! Alla karaktärer har en egen historia som man får följa och vi grinade nästan när en av dom dog.

En annan doldis är Razes hell till vanliga xbox. Finns att ladda ner! Annorlunda twist och mörk humor.
 
Jag och sambon gillar att spela Xbox 360 tillsammans. Nu har vi strax spelat färdigt Harry Potter Lego (både year 1-4 & 5-7) och letar efter något annat spel där båda kan spela, förslag?
Legospelen finns i många varianter om ni vill fortsätta på det. Indiana Jones tycker jag är kul, mycket för att det flörtar med filmerna rejält. Vi har även några star wars varianter och marvels. :)
 

Liknande trådar

Fritid Efter ett gaska jävligt år arbetsmässigt för både mig och sambon (tack och lov i olika perioder) känner vi både ett behov av att komma...
Svar
14
· Visningar
933
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 653
Senast: Habina
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 655
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 715
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp