Spinoff: SMÅ travare

Sv: Spinoff: SMÅ travare

Västerbo Jetlag (exp. Frankrike) var ganska liten. Skulle tippa på runt 150-155 cm.
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

indyhope skrev:
Zanzara var jag delägare i. :bump:

Nähä? Vad kul! Det var en riktig liten sötnos ialla fall! Då kanske vi har setts någon gång... Fast det var en väldig massa delägare till en väldig massa hästar...:angel:
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

Den nämnda Minisilver: :rofl:

minisilver_bjornkarlsson.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Spinoff: SMÅ travare

:eek:
Det såg ut som ett russ ju! Vilken liten!!
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

hihi, jag å gullan fax. :o å jag som bara e 165cm lång.. hehe
vart har kallblodstypen tagit vägen? *snyft*
4879089.jpg
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

lucillehornline skrev:
hihi, jag å gullan fax. :o å jag som bara e 165cm lång.. hehe
vart har kallblodstypen tagit vägen? *snyft*
4879089.jpg
Men jösses! :eek: Vad är det där??? Vilken bild!! Ser ut som du sitter på öronen och som ni kommer tippa över när som helst :rofl: :rofl:
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

Humelibumlan skrev:
Men jösses! :eek: Vad är det där??? Vilken bild!! Ser ut som du sitter på öronen och som ni kommer tippa över när som helst :rofl: :rofl:
:devil: se ju helt sjuuukt ut ju!!!!! hahahaha vilken bild
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

lucillehornline skrev:
:devil: se ju helt sjuuukt ut ju!!!!! hahahaha vilken bild
Dennabjuder jag på:
{D67EA22A-2BDB-473C-AEA4-AE9345CFF384}.jpg

Humlan och jag r 166,3cm lång.

{C89E5B0B-15EA-4928-95A1-6E48B63C185C}.jpg

I ocktober... Nej min sambo är ingen jätte

{7C629BEE-F371-4EFA-B825-89075046A6C9}.jpg

Men se, en Nissan Micra limosin :love:
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

:banana:
haha men det är ju sådär de SKA seut!! du bli de ju lite sport i de hela.. de eju roligare å vinna loppet med en liten häst, hahah.. vem är det som kör jobbet??
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

lucillehornline skrev:
:banana:
haha men det är ju sådär de SKA seut!! du bli de ju lite sport i de hela.. de eju roligare å vinna loppet med en liten häst, hahah.. vem är det som kör jobbet??
När starten går är hon lixom puts väck,men man kan ana de vita benen som går som trummpinnar mellan de stora bruna ;)

Lasse Söderholm rattar som vanligt. :love:
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

ja men de e ju bra, då får man ju så tå vänta på resultatet på hur de gick!!! :D om man inte ser var i klungan dom passerar mål..hehe
vad har hon tjänat för pengar å tid?? alltid lika kul med små hästar!! på wången har vi en tap inare som e 147cm å alla som ser henne frågar om hon e en 2åring!!hahahahah hon e såå outvecklad i kroppen. men hon e ju 5 nu..haha men hon ha ju vart me på V75 å allt!! :banana: så små hästar kan dom med - dom måste bara vara lite bättre än dom andra :D
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

Nejmen GUD, hästen ser ju jättesmal ut:o och sadeln sitter ju jättelångt fram? och.. OJ! :eek:
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

mizz_Kalmar skrev:
Nejmen GUD, hästen ser ju jättesmal ut:o och sadeln sitter ju jättelångt fram? och.. OJ! :eek:

haha, jo det kan tyckas!! men saken är ju den att hela hästen e ju väldigt nätt.. jag kan garantera att hon är i gott hull men hon ser ut som sådan. har vart på klinik många ggr för misstanke på magproblem och liknande men inte hittat nåt.. sen kortet är tagen när hon var i sin absolut högsta form och hon var ju en "lite" stressed häst som säkert alla vet.
sen har inte tränaren nån sadel som passar så den gled fram lite, men hon reds endast skritt i skogen för att lufsa lite, så det spelade ingen större roll. men hela bliden ser ju helt sjuk ut!!haha :angel:
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

Grey Frontline är en mkt liten häst! =)

Och ang Minisilver, var det ngn som såg när 185 cm bjön karlsson red monté på honom? Det var en syn för gudar det.. =)
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

Cismon skrev:
Grey Frontline är en mkt liten häst! =)

Och ang Minisilver, var det ngn som såg när 185 cm bjön karlsson red monté på honom? Det var en syn för gudar det.. =)

hahah, ja de har jag gjort. har sett björns filmer som dom spelat in när han ridit!! hahaha, tydligen så var det inte såå skönt när hovarna slog i skosulan på han.. :D
varför skall det vara proportionerligt??:banana:
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

19 1-3-1 57 600 kr 16,2k 17,1m *17,1am
Hon hade haft mer pengar på sig om hon hade haft lust att springa just den aktuella dagen och vid tidpunten för det aktuella loppet :angel:
Hon skiljer sig från andra hästar på mer än färg och storlek ;)
Men visst är det ontsigt att hon kan trava i tider under 13... med de som korta benen? :angel: ;)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Hej! Vi har ju inga barn, men många funderingar. Lite spinoff på FL-tråden, hur har ni gjort och hur är det vanligast att göra med...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 629
Senast: Badger
·
Samhälle Spinoff på tråden om att det kan bli krig i Sverige. Kanske en luddigt ställd fråga, men... Hur lever man, rent praktiskt, i ett land i...
Svar
11
· Visningar
1 054
Senast: Mineur
·
Dressyr Jag kämpar med mina händer. Speciellt i trav har jag en tendens att få raka armar och "för mjuka" händer som inte sluter nog väl runt...
2
Svar
23
· Visningar
1 488
Senast: Sar
·
Övr. Hund Ja, enligt dig alltså! :) Tyckte det var en rolig diskussion i en annan tråd om hundstorlek men ville inte ta över TS tråd som handlade...
13 14 15
Svar
282
· Visningar
10 397
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp