Bukefalos 28 år!

Stall/ridskor

Sv: Stall/ridskor

Jadu, det är då något över budget. Nästan så man får ta och spara till ett par Ariat så är problemen lösta. :p
 
Sv: Stall/ridskor

Hm. Får göra det. Vad ligger de på i pris ca? Hittade uppgifter om 829 kr?
 
Sv: Stall/ridskor

Jag hade födelsedag för två veckor sen och jul, ja det är sisodär 6 månader dit, jag behöver skor inom närmsta tiden.

Jag har pengar att kunna betala skor själv och jag har bättre saker att önska mig. :P
 
Sv: Stall/ridskor

795kr köpte jag mina för, skickar pm vart jag köpte dem.
 
Sv: Stall/ridskor

Jag har ett par från Börjes med stålhätta. Har haft dom i 3 år nu o de har hållt bra. Med tanke på det billiga priset dessutom (tror att de kostar 350:-) så är jag mkt nöjd. Lite stora i storleken bara.
 
Sv: Stall/ridskor

MH är inget jag vill ha. Tycker det är trevliga fotriktiga skor, men materialet stämmer inte till priset.

Vad menar du med det?

Jag är helt såld på deras Easy Rider Steel - mitt första par använde jag dagligen i nio år. Par nr 2 måste nu vara inne på sitt tredje år... eller är det fjärde? Blir faktiskt osäker. Men jag räknar med att de håller många år till för de ser inte det minsta slitna ut. M a o kan de inte ha kostat många ören/dag som jag använt dem! :)

Supersköna är de ju också - brukar t o m fjällvandra i mina!
 
Sv: Stall/ridskor

Jag är ute efter LÄDERSKOR, MHs läder stämmer inte till priset.
 
Sv: Stall/ridskor

japps ser de nu när jag googlar, men då har dom hos jacson knappt nått kvar i storlekar. Som sagt de är utgåeende nu, och reas bort.
 
Sv: Stall/ridskor

Frågan är varför de är utgående. Om det har varit bristande kvalité eller om det är en ny modell påväg in.
 
Sv: Stall/ridskor

dragkjedan för mkt klödd.

men du Caliber Charge stötte jag på idag. Den kanske kan vara nptt för dig.
 
Sv: Stall/ridskor

Kan ju uppdatera och berätta att jag köpte ett par Dublin.
Alla nu i efterhand säger att de är jättedåliga med att sulan släpper osv.
Det jag tycker är att lädret har gett upp lite och är lite väl mjukt. :crazy:

Nu har jag köpt mig ett par Ariat. :love:
 
Sv: Stall/ridskor

Jag köpte ett par Treadstone till min sambo för två år sedan. Det är modellen som påminner om bl.a. Blundstone, med stålhätta. De är fortfarande hela och fina, fast de inte sköts ngt vidare...
 
Sv: Stall/ridskor

Dublin kanske? Har hört att de är fantastiskt sköna!

ALdrig Dublin för min del igen allafall. Mina vinterskor släppte i sömmarna och läckte in massor av vatten efter en kort periods använing. Sömmen släppte ett par cm. Såg helt föstörda ut efter någon månad trots att jag tagit hand om dem väl.
 

Liknande trådar

Utrustning Som rubriken lyder så skulle jag vilja ha tips på ridskor med dessa "krav": Det ska vara dragkedja fram måt tårna, EJ i hälen eller...
2
Svar
22
· Visningar
4 037
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Guldfasanerna
  • Lastnät till bil

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp