Bukefalos 28 år!

Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Sael: Jag bor "inte så långt" från Örebro så om ni vill kan jag ju ta mig en tripp dit och hälsa på i sommar. Om jag klassas som tillräckligt erfaren :devil: :angel: ;)

Mina vapen är för tillfället i uppsala tillsammans med hästen men sånt går ju att ordna.
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

:) Är absolut intr!
Tänk och rida tornerspel med Moses:D hihi vad coolt
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Åh, en stor häst till :love:


jag hgar varken vapen eller nåt annat än, men det kan ju införskaffas om det visar sig att hästen passar för det här:)
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Jag är på om någon har en häst att skänka :rofl:
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Om det finns intersse för Arbogakuskarnas tornerspel, så behöver man inte ha egna vapen, det har föreningen. Däremot krävs medlemsskp i föreningen om man vill vara med på spelen i Arboga, komma o prova med sin häst är man välkommen att göra utan medlemsskap. Välkommna de som vill! :banana:
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Oj, det låter ju jätteskoj, att få prova på lite först! Tyvärr måste jag vänta till i höst, just nu rider jag inte alls och skulle jag säga till sambon att jag för det första ska köra den stora själv, och dessutom sen ska galoppera runt med vapen i hand, skulle han svimma :D
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

*delvis knapplån*
Jag är uttråkad och vill prata häst- medeltid och våld, ska vi ta en fika innan wadköping? Jag är arbetslös och ledig nästan jämt :angel:
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

I helgen är jag på kurs, men veckodagarna är lediga, säg en tid så kan jag oftast anpassa mig:D (mycket nöjd över det nyinförskaffade körkortet och medföljade frihet...)
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Kan tänka mig att det känns skönt med den friheten :)


Jag är ledig alla dagar utom tisdag (hunden ligger på operationsbordet då), så onsdag kanske? Kl 13?
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Om ni bestämmer halv ett istället så kanske jag kan hänga på också ;) :D
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Nånstans där jag kan äta lunch också :) Jag äter gärna sallad till lunch, finns det nåt trevligt fik där de serverar det också?
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

jag tror att hamncafét har sallader... men det var lääängsedan jag var där så jag är inte säker... annars finns ju bara vara men det är ju rätt fullt vid lunch.
Har Nevin nån idé?

/migo
som fikar väldigt sällan och därför inte hittar de bra ställena..
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Jag har ingen koll alls :D Vet vart man kan köpa sallad o ta med tillbaka till jobbet :smirk:

Annars kanske köpa med sig mat o ses på en parkbänk om det är fint väder? :D
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Jag borde också kunna följa med då.
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Kul!!!

Då blir det en bukefalist jag inte har träffat på fikat! :D
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

haha, nu kommer du kanske slå mig men.. har vi träffats?:angel:
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Hälls på stallbacken har ju lite av varje, sallader, varma mackor, fika och annat. Gott och faktiskt väldigt prisvärt!


För övrigt vet jag att HumleMumlan vet vem du är;)
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
470
Senast: hamilton1
·
Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 645
Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 674
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp