Bukefalos 28 år!

steg 2 i februari

M

Madde71

Nu finns datumen för steg 2 under våren 2007!
Jag missade ju förra våren + nu i höst pga graviditet/hemma med bebis. Nu kommer hon kunna vara hemma utan mig så jag hoppas verkligen att det blir en kurs det krävs ju 15 anmälda. Ngn mer här som tänker gå?
 
Sv: steg 2 i februari

Jag har tänkt mig att ev gå då det är dax för mig. Men problemet är att jag går i skolan och har en massa saker på gång. Sen tycker jag inte om att läsa dessa saker då jag får krupp ! Att jag ens går skola är rekord för mig. Skall sammla mina tankar och se ifall tiden finns tid till detta också. Jag har ju som sakt en hel del häst och barn samnt man hemma. Vi får se;)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har fått en tid för att operera kompartment i vänster underben. Operationen sker under narkos. Kommer vara i vecka 19-20 vid...
Svar
14
· Visningar
1 695
Senast: Guldaskig
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 237
Senast: __sofia__
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 444
Senast: Hedinn
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 458

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp