Stigbyglar

Sv: Stigbyglar

Sprenger bow balance alla gånger! Trodde aldrig att stigbyglar skulle vara något speciellt, sedan fick jag mina i julklapp, och jag kan inte rida i andra än mina utan att få ont i fötterna. Jag som har ett överdriver tramp i hälen har med tidigare stigbyglar tappat känseln i tårna och det har aldrig hänt med sprenger, dom följer och är superstadiga, så värt dom pengarna, du lär inte ångra dig! :)

Jag ramlade av i mina senast förra veckan (läs flög av) och det gick jättebra, dom är ju ganska stora så det är enkelt att komma ut dem, sålänge du inte rider med feta kängor såklart ;) jag är annars ganska duktig på att fastna i stigbygeln därav mina fotproblem, men som sagt, sprenger bow balance hjälpte mig ur snabbt och smidigt :)
 

Liknande trådar

Utrustning Är sugen på nya stigbyglar och har fastnat för Acavallo alupro. Men så såg jag Hansbos Abrivel som ser typ likadan ut med ytterbåge som...
Svar
0
· Visningar
378
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 920
Senast: valy
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 328
Senast: Squie
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 290
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp