Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det som kan hända är att fettet härsknar lite, men frysbränna och sånt kan man ju skära bort.

Det som gjorde att jag tvekade var att det luktade lite härsket överallt. Men som sagt, inget att förlora på att steka den och sedan slänga om det inte känns rätt. Får väl bli lite mer välstekt än jag egentligen gillar det.
 
Mina fodrade Dr Martens är helt slut i sulan (invändigt. Inte bara innersulan utan konstruktionen inuti, så att säga.). Jag går i dem hela dagarna på jobbet, och det känns verkligen att de är utslitna nu. De börjar spricka inuti.. Nu får våren komma, så att jag kan kasta dem och byta skor!
 
IMG_20240324_102127.jpg


Inatt nöjde sig vildsvinen inte med att bara böka. De ville leka också. De hämtade tomma plastkrukor från altanen.

Just lekmomentet är lite gulligt, men inte resten.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 426
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 200
Senast: pepp
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
5 298
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 671
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp