stöt på mulen.

M

Millan_gulligast

millan fick en statisk stöt av mig på mulen!:crazy: de va absolut inte med mening,så nu är hon lite hispig och stirrig,men de blir bättre,:). men är de ngn som har ngt tips hhur jag ska få illbaka hennes "rätta jag" igen?? snälla svara!:bow: //becca
 
Sv: stöt på mulen.

Ett tips för att slippa fortsatta stötar är att ta i ett element, en vattenledning eller nåt annat av metall som går ner i marken så leder man bort elektriciteten. Funkar även att "stryka av" täcken och dyl som blivit elektrifierade mot element.
 
Sv: stöt på mulen.

Det kan mina hästar få ibland oxå, oftast bryr dom sig inte men ibland så reagerar dom. brukar kunna hända då jag tar av dom täcke som har fleece foder. jag började fukta mina händer eller skorna vid avtagning av täcke så då slapp dom det
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 671
Senast: co-SMAD4
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
636
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 943
Senast: ako
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 193

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp