Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
*varning för könsstereotypiskt inlägg*

Igår gick brandlarmet hemma hos mig. Bor i ett lägenhetskomplex där larmet är seriekopplat vilket gör att det går i alla hus på gården.
Jag var den enda tjejen som var hemma upptäckte jag då när vi samlades ute på gården och jag var omringad av typ tio snubbar. Alla dessa står och kliar sig i huvudet om vad vi ska göra, ringa, osv osv. De diskuterar ett tag innan det slutar med att alla kollar på MIG och frågar vad de ska göra! Det slutar med att jag får ringa runt till SOS, larmtjänst osv och löser problemet. Jävla mansbebisar...
 
Säkerligen. Men det skiljer vilken fot som får skav i olika par skor :cautious:

Mm förmodligen för att ibland hittar man ett par som passar perfekt på högra foten och då blir vänstra skon lite för stor eller så hittar man ett par som passar perfekt på vänster och då blir höger lite för liten :meh:
min högra fot är något bredare än den vänstra, lätt irriterande
 
Mm förmodligen för att ibland hittar man ett par som passar perfekt på högra foten och då blir vänstra skon lite för stor eller så hittar man ett par som passar perfekt på vänster och då blir höger lite för liten :meh:
min högra fot är något bredare än den vänstra, lätt irriterande
Gud så störigt! :arghh:
 
Stör mig något otroligt på ett par i 40-års åldern som ibland dyker upp i mitt flöde iom en gemensam bekantskap. Jag menar titta på den här statusen bara :eek:
"Tack min älskling för en trevlig å mysig helg. Du är så sjukt bäst och underbar du är tveklöst kvinnan i mitt liv,min livskamrat och stora kärlek.Älskar dig till månen och tillbaka min lilla goa fästmö❤️❤️❤️"
Har en sån också, nykär 40 årig kille som skriver ungefär likadant o om alla uuuuunnderbara hotell dom åker runt på. Inlägg fyllda med :heartheart:heart . Förr skrev han bara om jobbet o hur mycket han jobbade(egen firma), har inte sett ett dugg om det dom senaste 3 månaderna. Knäpptyst. :wtf:
Funderar på att blocka honom men räknar med att det går över snart.
 
tampong-super-plus-16-p-o-b-.jpg
 
Grodor!

Mer specifikt att de inte har vett att lägga sina ägg i bäcken, utan har lagt dem i ett traktorspår som håller på att torka ut. Jag har idag släpat ca 15 hinkar grodägg från spåret till bäcken 100 meter bort. Inga problem, det är bara det att det är nästan vertikal lutning på de 100 metrarna. Jag är trött i benen!

Vet inte om grodäggen klarar sig när man flyttar dem, men i traktorspåret hade de definitivt dött. Fick elaka ögat av en groda i bäcken fastän jag förklarade att de var hen som borde skärpa sig!
 
Min dusch har gått sönder. Ska till frissan imorn och tja. Vill helst inte komma med svettigt oxh skitigt hår som stinker häst..
 
Att det inte går att hitta autostarten överhuvudtaget på windows numera om man inte går in på msconfi....
Inte på kontrollpanelen, inte på inställningar...
 
Jag använde mitt ex Netflix, han sa inte ett ord om det inte ett pip nånstans. Dejtade en kille som tyckte ne det kan du inte göra det är inte okej trots att exet inte sa något om det. Dejten tyckte använd mitt Netflix istället å loggade in sitt Netflix. Funkade inte med dejten alldeles för negativ m.m. Så avslutade det hela, vilket lede till att jag inte fock använda hans Netflix länge. Så nu har jag inget Netflix längre :rage:
 
Elektroniken på vänstersidan av min bil har dött. Lagom kul, kan inte öppna bakluckan, inte veva ner rutan och bilen märker inte om jag har bälte på. Håll tummarna för att besiktningspersonen inte märker det. :meh:
 
Vuxna människor som säger "potty" istället för "pee". Har bara sett amerikanare göra det.

"I have a she-whiz and it's perfect as it allows you to potty standing up"

:arghh:
 
På att jag tagit fel på datum hela veckan och just insåg att den lammfärs + grädde jag tänkt använda till middagen ikväll i själva verket gick ut igår och inte idag. :arghh: I vanliga fall struntar jag i datummärkningar, men när det gäller just köttfärs känns det sådär.
 
På att jag tagit fel på datum hela veckan och just insåg att den lammfärs + grädde jag tänkt använda till middagen ikväll i själva verket gick ut igår och inte idag. :arghh: I vanliga fall struntar jag i datummärkningar, men när det gäller just köttfärs känns det sådär.

Om den ser ok ut och luktar ok så är det bara att använda helt oavsett vad som står på datummärkning.
 
De snubbar som under dagens cirkelgym stod och glodde in genom fönstren och hånflinade. Men tack för att ni gör det lättare att komma ut och träna då liksom :meh: Turligt nog lättare att hantera under gruppträning. Och nu fick syrran se varför jag vägrar gå till vanliga gymmet, alltid nåt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 403
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 435
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 894
Senast: Mkb
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
4 292

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp