Störiga saker vi stör oss på - del 9

Sant! För en gångs skull har jag för många alternativ, det är knappast något negativt egentligen :angel:

Säker på att du hittar något också, gott om tid kvar för oss :up: (gott om tid för mig att ändra mig tusen gånger :D)
Tjugo klänningar senare, ingen lycka den här gången heller :banghead: Fick höra senast idag, -men det är ju mer än en månad kvar! Ja, det är det som stressar mig bara en månad kvar :nailbiting:
 
Jag stör mig på att jag tänker att jag ska säga saker men sen inte kommer ihåg om jag sagt dem :banghead:
Typ nu minns jag inte om jag så åt sambon att ge katterna mat eller inte och jag orkar inte kliva upp för att gå och fråga honom....
 
Om vintrarna brukar jag tvätta bilen i en gör det själv-hall och det är sällan jag ser någon kvinnlig person där! Men då jag var gift så brukade jag ändå tvätta bilen själv, ibland hans bil också. Då jag bytte till sommardäck själv så tyckte visst granntanten synd om mig. Men den mannen hjälpte mig med en massa annat som jag inte kunde göra så jag tyckte det var i sin ordning.
 
Lyssnade på ett gammalt Efterlyst Special avsnitt om Samtyckeslagen, det borde jag inte gjort! Det argumenteras alltså för att man ska få väcka sin fru med sex utan att ta upp det innan med henne för bra sex måste väl innehålla ett visst moment av överraskning. :yuck:
 
Jag stör mig på allt klagomål över bostadsbyggande som pågår i stan just nu :meh: De flesta är positiva men stöter ändå på en hel del som först klagar över att det byggs dyra bostadsrätter i centrum vid hamnen för det är ju bara för rika(oavsett så är det ju ändå fler lägenheter och det är rejäl bostadsbrist här) men samtidigt så klagas det över att det kommunala bostadsbolaget bygger nya hyresrätter i ett av ytterområdena :confused: Bolaget säger rakt ut att de satsar på överkomliga hyror och kommer installera solpaneler för att dra ner driftskostnader, låter ju toppen tycker jag. Men det ska bara klagas och klagas oavsett vad som görs på bostadsfronten :meh:
 
Kärringjäveln som ALLTID ska sno tvättmaskinen mellan mina tvättar. Jag tvättar en gång i veckan, hon tvättar var och varannan jävla dag men ändå så bara måste hon smussla in en maskin mellan mina.
 
Misslyckades med min matlagning. Lite för mycke wooksås och fick gör mig att sesamoljan hade samma öppning som soyan så cart väldigt för mycke där.
 
Jag stör mig på att min ena kattjävel ätit på min nya fina garderobsblomma.
Som tydligen är giftig så den får väl bo i badrummet där den inte syns då :rage::arghh::meh::turd:
 
Nu är det soligt och varmt och många sportbilar av nyare modeller och höga prisklasser har kommit ut på vägarna. Tyvärr verkar påfallande många köras av folk med sågspån i skallen:devil:. Senast nu i morse blev jag omkörd på dubbla heldragna linjer samtidigt som det kome möte :mad:.
Idioten kom sedan aldrig förbi nästa bil utan resultatet av denna käcka omkörning blev att jag hade sportbilen framför mig istället för bakom hela vägen till staden där h*n skulle parkera :banghead:. H*n tjänade helt ofantliga 1 sek på tilltaget :devil:
 
Folk som andas för mycket/på ett störande sätt i poddar :cautious:

Ja! Jag vill också tillägga: folk som inte har något pop-filter på mikrofonen så att den blir jättestörd när vissa ord uttalas. Det finns bra poddar jag inte kan lyssna på för att jag inte står ut med knastret som uppstår. :cautious::(
 

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 864
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 989
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 363
Utrustning ”värmelampa” för att det är just värmen jag är ute efter, de kallas väl solarielampor med i en del stall men jag tål inte solen ;) så...
Svar
16
· Visningar
1 099
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp