Bukefalos 28 år!

Stort problem!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stort problem!

Men är du helt frickin vrickad eller!

För det första skriv så att man fattar, inte med en massa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eller:devil:;):mad:

skriv som en normal människa. vad är det för attityd du har då? Om du vill få bra konstruktiva svar så kan du ju inte bli arg för att man frågar frågor?

Sen undrar jag vad du gör på hästryggen överhuvudtaget?

Nybörjarkurs på en bra ridskola kanske vore en bra ide.

Att man inte ens vet vilket slags bett man rider på!? vet du hur man gör en halt över huvud taget?

Det jag tycker är det mäst märkliga är att ägaren låter ungen rida på hästen, det låter väldigt skumt.

Det stinker troll:p:angel:

Du är ju bara för sorglig.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Stort problem!

Näe, det var inte menat att vara roligt. :p Men men, alltid kan väl folk hitta nåt komiskt i saker och ting... ;)
 
Sv: Stort problem!

Vi har ingen ridbana!!!
Vi har bara ett fält där vi rider!!!!


Hur har du tänkt dig att folk ska veta det? Snälla, ta hjälp av någon som kan, som du har nära till..hemma alltså.

Bäst att skriva förståeligt. Men man får väl gnäll för detta med.
 
Sv: Stort problem!

*KL*

Som sagt, VARFÖR ligger den här tråden på Galoppforumet?! Flytta den, radera den, whatever...
 
Sv: Stort problem!

Men är du helt frickin vrickad eller!

För det första skriv så att man fattar, inte med en massa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eller:devil:;):mad:

skriv som en normal människa. vad är det för attityd du har då? Om du vill få bra konstruktiva svar så kan du ju inte bli arg för att man frågar frågor?

Sen undrar jag vad du gör på hästryggen överhuvudtaget?

Nybörjarkurs på en bra ridskola kanske vore en bra ide.

Att man inte ens vet vilket slags bett man rider på!? vet du hur man gör en halt över huvud taget?

Det jag tycker är det mäst märkliga är att ägaren låter ungen rida på hästen, det låter väldigt skumt.

Det stinker troll:p:angel:

Du är ju bara för sorglig.


Det där var faktiskt taskigt!
Jag har ridit i snart 10 år!
Jag vet vad jag har för bett!
Hade du varit så mogen och läst igenom hela tråden innan du svarde så hade du kanske sett vilket bett jag rider med!:grin:
 
Sv: Stort problem!

Det var inte svar till dig, det var till SofiaOfSweden. Kolla i högra hörnet av inläggen så ser du vem de är skrivna till.
 
Sv: Stort problem!

så du har ridit o tävlat i 10 år,men innan i ett inlägg hade du bara ridit i 5 år,vilket stämmer???
 
Sv: Stort problem!

Eftersom tråden egentligen har mycket lite med galoppsport att göra får den sakta somna in. Om någon tror sig ana ett troll, anmäl i stället för att ropa "troll". Det är så lätt hänt att andra hakar på av bara farten och det skulle ju onekligen kunna vara klandervärt i de fall då antagangandet är felaktigt.

Med detta sagt önskar jag alla lycka till!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 570
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 541
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 517
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 355
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp