Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

pall får man inte använda, kommer dock inte ihåg varför men de förklarade iaf det :o
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

De förklarade aldrig det, bara att man kan använda det med tillstånd, tror jag?
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Så kanske det var.. hehhehe :angel:
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Ja de är dom :) visst säger de ifrån om det skulle vara något, men de är schyssta så ingen behöver vara "rädd" för dem bara ha "vanlig" respekt.

Harrison - mindre modell på häst, ca 162 cm. Jätte härlig att rida med bra känsla på med mycket gång. Busig i hoppningen!

Evelina - Ger en "lätt" känsla i ridningen, hoppar riktigt bra. Grinig i boxen tyvärr.

Patric W - Stor lite "slow", tycker det är jätte kul att hoppa. Rolig i både dressyren och hoppningen.

;)

Kommer in och kommeterar lite vad jag tycker eftersom jag nu går på Ströms iaf.
Harrison - Klllaaart en av de bästa hästarna jag har ridit. SÅÅÅÅÅÅ underbar !! jag är mega kär :love:
Evelina - Rolig men kanske inte riktigt min typ av häst, tjurig tant ...

Patric Wilde - eeh... jag red ut på honom och det var inte en superskoj häst men det blir väl annorlunda i ridhuset sedan :)


Personligen är mina favoriter :

Harrison , Disco och Rebelia.. Så underbara hästar :D
De är iaf mina favoriter i dressyren, har dock inte hoppat så många hästar..

Har bara hoppat Lotus, Sonora, Celine och Evelina tror jag ? : p
Lotus e jättemysig också.. Å så himla söt :D


Ja, men ah det var mina åsikter såhär lite efterblivet meene :D
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Hej

Jag har tänkt på att söka till strömsholm i år!
å då undrar ja hur höga poäng man var tvungen att ha i snitt förra året?!
Tacksam för svar
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

halv kl*

Sitter med min klass och skrattar åt den här tråden. Strömsholm, slavarbete? HAHA.
Tänk vilken hemsk bild jag fick innan jag började där, ändå trottsade jag allt och ville börja.

Jag trivs jättebra, ibland önskar jag dock lite ändring, men det har inte med skolan att göra. Jag tycker det är en toppenskola, även om KZ kan övervägas..

Men i framtiden ska lärarna komma ut till Strömsholm och undervisa istället..


Yalla: För min klass var lägsta 190 så det var ganska lugnt. Men blir nytt i år med tanke på ridproven..
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Åh, så du går där nu? Finns Tornado kvar (stor, mörkbrun)? Qurrir (svbr med knöl på nosryggen, kooort galopp :p)?
 

Liknande trådar

Samhälle På vägen hem idag så kom det fram en man till mig. Han sa att han på väg hem från sitt jobb hade blivit misshandlad och rånad på allt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 871
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 276
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 340
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 779
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp