Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

OJ kom du in fast du var 18onde? :o
Då hde jag kommit in om jag ´hade varit reserv.. :(
Hur mycket poäng hade du ? =)
Elli: Bollerup!

Japp, hade 115 poäng tror jag..
Jag hade Bollerup som andraval :) Kom in där men jag tackade nej.
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

ööööh vänta nu.. ??
du kan inte ha haft 115 poäng och legat som 18onde reserv, min kompis hade 190 och låg som 29onde :s
dessutom var lägsta ingatningspoängen på Bollerup över 200..
215 är också ganska omöjligt att jag hade tydligen legat som 10onde reserv på 210 poäng.. Hur vill du ha det ? x)
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

kl

efter samtal med strömsholm igår så ringde dem idag å sa att jag hade en plats där.. men att de skulle kolla lite först :S xD
blev lite förvirrad, men tar det som om jag har kommit in x)
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

kl på mig själv

JAG KOM IN!! :D:D:D:D :bump:
Så ja.. en kort presentation om mig..! :)

Jag heter Maria-Therese och kallas i vanliga fall för Marrie, Marre, Barret, Flin eller SUmo =)
Så ´ja.. de finns ett antal namn att kalla mig för x )

Jag är inte pro på att rida, så jag är asrädd att min ridning inte ska räcka till x)
Jag kommer i alla fall bo på Stora ås med en tjej som heter Jonna (jag vet inte vem det 'r, bara att hon heter jonna xd)

Så ah.. det vAR lite kortfattat om mig :D
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Vad rolig at du kom in! Grattis :D
Min kompis ska också bo på stora ås!
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Jag har också kommit in på strömsholm:) Flyttar dit på söndag, är rätt skapligt nervös ;) haha
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Vad roligt:) vart ska du bo då?
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

aaha :) roligt då kmr vi gå i samma klass! Hm asså ska jag vara ärlig har jag ingenaning haha typ i nått rött hus, ska dela rum med någon tjej :) du då?
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Haha aa kanske de;D har noll koll! Oki vad trevligt:) Har du egen häst med dej?
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Kl

Läste deras "regler" och där står att man inte får använda pall vid uppsittning, vet någon om detta stämmer?
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Hej! Ja, jag ska ha med egen häst, men inte i utbildningen. Hon ska vara uppstallad på Strömsvilk:)
Tråkigt om man inte får använda pall i så fall, i alla fall för hästarna :/
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Jaha okej skoj:) undrar om de är där jag ska bo?;D hm får se!
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

japp :P
Hur länge har du ridit? har du egen häst ? :)
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

ööööh vänta nu.. ??
du kan inte ha haft 115 poäng och legat som 18onde reserv, min kompis hade 190 och låg som 29onde :s
dessutom var lägsta ingatningspoängen på Bollerup över 200..
215 är också ganska omöjligt att jag hade tydligen legat som 10onde reserv på 210 poäng.. Hur vill du ha det ? x)

Haha oj, skrev fel! 215 hade jag xD
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

kl på mig själv

JAG KOM IN!! :D:D:D:D :bump:
Så ja.. en kort presentation om mig..! :)

Jag heter Maria-Therese och kallas i vanliga fall för Marrie, Marre, Barret, Flin eller SUmo =)
Så ´ja.. de finns ett antal namn att kalla mig för x )

Jag är inte pro på att rida, så jag är asrädd att min ridning inte ska räcka till x)
Jag kommer i alla fall bo på Stora ås med en tjej som heter Jonna (jag vet inte vem det 'r, bara att hon heter jonna xd)

Så ah.. det vAR lite kortfattat om mig :D

Jag är också fett rädd att jag rider för dåligt :S
Tänk om alla är fett high tech jämfört med en själv...
Jag ska också bo på stora ås med någon som heter Stina x)
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Hejhej!

Jag har kommit in! Stod som reserv 25 tror jag ? med 195 poäng men kom in iallafall. Jätteförvånad! Men ska bli sååå kul :D

Jag ska bo i kamrerbostaden med nån Lova/Love, eller nått :) Har inte egen häst med mig. Är också jätterädd att min ridning inte ska räcka till :o Har ridit sen jag var 5 år men senaste åren typ bara privat så har tappat massor sen jag red på ridskolan :o

Och om man inte får använda pall vet jag inte hur jag ska komma upp haha! Har alltid använt pall för hästens bästa så har aldrig blivit nått proffs på att hoppa upp från marken :angel:

Ni som kommit in får gärna adda karolinacarlevad@live.se
 

Liknande trådar

Samhälle På vägen hem idag så kom det fram en man till mig. Han sa att han på väg hem från sitt jobb hade blivit misshandlad och rånad på allt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 871
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 276
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 340
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 779
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp