Bukefalos 28 år!

Sv: Strul

Håller fullständigt med.
Varför ge dom vad de vill ha?


Jag skulle nog köra metoden jag alltid gör: De vill få dig att må dåligt, känna dig osäker och sluta komma dit. Och vill du ge dem vad de vill ha? ;) Jag skulle (svårt nog) bara börja bli trevlig och alltid glad mot alla och helt ignorera de andra. Ju gladare du är, desto grinigare kommer de bli. = Du vinner!
 
Sv: Strul

Det ska mycket till innan jag flyttar eftersom jag har gångavstånd till stallet och allt annars är väldigt bra. Hästen har stått i stallet i 6 år nu och det är ju först nu som det knakar. Nu kommer hösten så folk sitter inte lika mycket i stallet hoppas jag:angel: Men jag kommer högst ogärna åka till stallet på helgerna utan att min man är med. Med honom har de inte tjasat på samma sätt.

Nu kan jag vara i stallet på förmiddagarna när det brukar vara minst folk på plats. Enda gångerna som jag är i stallet normalt på kvällen är när min man följer med. Han hjälper mig med träningen.

Tyvärr krockar dock dotterns lektionstimmar precis med de tiderna när familjen är på plats, sen eftermiddag. Men det måste ju gå på något sätt. Tråkigt att behöva anpassa sig efter idioter, men jag undviker konflikt så mycket som möjligt. När folk är så tokiga som dessa människor har visat sig vara så leder konflikt ingen vart.
 
Sv: Strul

1. ta bort personerna från din facebook
2 gå inte in i en diskussion utan förklara att du har en annan åsikt men inte vill diskutera med dem. Om de fortsätter tjafsa, gå därifrån.

de kommer tröttna.
 
Sv: Strul

Nu har även jag lagt upp den fruktansvärda filmen på min FB, så skulle jag av någon anledning hamna i en liknande situation är vi ju i alla fall två i samma sits ;)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
20 542
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 727
Senast: Imna
·
Relationer Jag skulle behöva lite råd. Jag är sedan ca 20 år tillbaka tillsammans med en man. Vi blev sambos för 7 år sedan och har två barn med...
2
Svar
24
· Visningar
5 741
Kropp & Själ Hej, jag har skrivit här i perioder och en del av vet nog redan att jag har anorexi, jag har varit sjuk i 13 år varav 11 år av dom...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
13 884
Senast: Qelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp med fundering
  • Hönstråden II
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

  • Hingststationer
  • Upplägg nybörjarlektioner ridskola
  • Fjordingtråden

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp