Bukefalos 28 år!

Svärmor...

Det missade jag? Hittar inte det.
Jag läste att sambon tyckte hen var snål så därför lagar sambon alltid maten. Det står i första inlägget. Det är det enda inlägg jag hittar i tråden av ts.
Sorry, Jag förstod det som att han ville att ts skulle hjälpa till, men nu när jag läste igen så hittar jag inte heller mer än att han tyckte ts var ego och snål och det var därför han var den som lagade mat. Han kanske hade lagat maten ändå.
 
Sorry, Jag förstod det som att han ville att ts skulle hjälpa till, men nu när jag läste igen så hittar jag inte heller mer än att han tyckte ts var ego och snål och det var därför han var den som lagade mat. Han kanske hade lagat maten ändå.
Ja det svåra är ju att vi vet väldigt lite om situationen.
Jag tolkar sambon som att hen är nöjd med att ha mamman där. Och då måste ju ts och sambon prata och lösa det.
Dvs om ts vill få vara mer ifred- kan sambon och mamma träffas någon annanstans ibland?
Om ts tycker det handlar om pengar- kan enskild ekonomi vara en idé så sambon får lägga sina pengar på mat till mamma?
Etc
 

Liknande trådar

Relationer Hur ofta umgås ni med vänner? Hur många vänner har ni? Hur ofta träffar ni familj? Jag träffar vänner 1-2 gånger i månaden och samma...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 679
Senast: nyponros
·
  • Låst
Relationer Jag måste få höra era åsikter om det här. En god vän och hennes två barn blev medbjudna till mitt och min mans sommarställe för några...
22 23 24
Svar
463
· Visningar
30 222
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 447
Senast: vtok
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 146
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp