Svalare smidigare ridskor

trofé

Trådstartare
Söker tips på ridskor som är svalare och smidigare än mina stålhättejodphurs jag har nu. Tror hellre något mer åt sportskomodell än jodphursmodell. Tretorn fanns ju förut, tror inte att de säljs längre. Finns det andra märken och modeller som är hyggligt lätta och smidiga som jag missat?
 
Jag tycker ju att mina Lugano är lätta och smidiga, men de är ju jodpurs och i skinn, så riktigt svala blir de väl aldrig... Väldigt sköna att gå i, sköna sulor liksom.
 

Liknande trådar

Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 306
Senast: Oknytt
·
Övr. Hund Provade ett par av Uhips Light Functional Pants på MyDog och älskade hur de satt. Smidiga, stretchiga och med hög midja. De är ju dock...
Svar
19
· Visningar
1 670
Senast: CaisaCax
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
648
Senast: Nordthor
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
990
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp