Status
Stängd för vidare inlägg.
Behöver tips om vad jag kan sy i det här tyget:
16_3487_02.jpg

Kretong. Om någon har någon idé tas det tacksamt emot! Har ca 2 meter.

Förvaringskorg för kattleksaker? :)
 
@YaHilweh jag hade sytt i ull. Det andas ju :) men annara beror det på hur kallt ni har i sovrummet och om bebis ska ha några övriga kläder på sig innanför sovpåsen.
 
Förvaringskorg för kattleksaker? :)

Då får jag sy med låsbart lock, lillkatten är fenomenal på att plocka fram grejer! :p alla leksaker som inte används ligger i en byrålåda så hon inte ska kunna plocka fram som hon vill.
Men det var en bra idé! Ska nog spinna vidare på den.

Var lite inne på att sy en solhatt men då blir jag väl verkligen stämplad som crazy catlady :D
 
@YaHilweh jag hade sytt i ull. Det andas ju :) men annara beror det på hur kallt ni har i sovrummet och om bebis ska ha några övriga kläder på sig innanför sovpåsen.

Jag tänker att kläder innanför beror på om vi får en fryslort eller ett element till bebis.
Hittade flanell till bra pris i tygbutiken idag, så ska testa med det.
 
Nu har jag sytt mig en solhatt! :D Call me crazy cat hat lady! Bild kommer imorgon, har lite bekymmer med internet härute i skogen.

Nästa projekt blir en liten väska med spagettisnöre. Kommer använda kattyget till det med :angel: Sen är det slut. Ett tyg mindre i hyllan! Det tar på förrådet, sakta men säkert.
 
Hehe, det blev en väska till ikväll.

V8Jk7JY.jpg


Den blev mycket bättre invändigt, så jag har gjort om den vit-röda så den ser likadan ut nu. Jag är så nöjd! Det var riktigt kul att sy såna väskor så jag tror jag ska göra några till. Funderar på om det går att sälja, det hade ju varit perfekt. Då får jag sy som en galning utan att drunkna i väskor!
tnUkeBd.jpg
 
Hehe, det blev en väska till ikväll.

V8Jk7JY.jpg


Den blev mycket bättre invändigt, så jag har gjort om den vit-röda så den ser likadan ut nu. Jag är så nöjd! Det var riktigt kul att sy såna väskor så jag tror jag ska göra några till. Funderar på om det går att sälja, det hade ju varit perfekt. Då får jag sy som en galning utan att drunkna i väskor!
tnUkeBd.jpg
Kattfolk är ju lite knäppa så det tror jag går utmärkt.
 
Jag hittade tyg på secondhand :o bara ett litet stycke blev det. Ska göra ett nytt hattförsök.

Sitter på Ebay och kollar väsktillbehör. Sjukt sugen på att köpa lite grejer! Men det är ju det med hur många väskor man behöver.. sjukt kul att sy! Får väl testa sälja. Vad är rimligt att ta?
 
Hehe, det blev en väska till ikväll.

V8Jk7JY.jpg


Den blev mycket bättre invändigt, så jag har gjort om den vit-röda så den ser likadan ut nu. Jag är så nöjd! Det var riktigt kul att sy såna väskor så jag tror jag ska göra några till. Funderar på om det går att sälja, det hade ju varit perfekt. Då får jag sy som en galning utan att drunkna i väskor!
tnUkeBd.jpg
Du har i a f en kund i s f. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund ÅÅÅÅÅÅÅ idag skedde ett mirakel, genombrott...kalla det vad ni vill! Melvin har för första gången varit ensam hemma i drygt 1 timme UTAN...
Svar
2
· Visningar
1 136
Senast: escodobe
·
Övr. Katt För igår kastrerade jag min ena dam. Visste att hon var dräktig i 2-3 veckan, och det stämde visade det sig sen. Ringde Rinkebys...
Svar
7
· Visningar
971
Senast: Yrja
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 314
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp