Bukefalos 28 år!

Tidningen Brukshunden

M

Madde85

Ni som prenumererar på den kanske vet hur ofta nummrena kommer och när nästa bör komma. Jag har bara fått ett sen i höstas och nu börjar det kännas som om jag blivit missad eller nåt.

Någon som vet något?

/Madeleine
 
Sv: Tidningen Brukshunden

Den kommer 8 gånger per år, det var en svart terrier på framsidan av senaste numret. Nästa nummer skall komma senast den 10 februari enligt deras utgivningsplan.
 
Sv: Tidningen Brukshunden

Åh, tack. Jag försökte söka men hittade ingenting själv. Då kommer den snart då i allafall.
 
Sv: Tidningen Brukshunden

Jag har också skapat en sån här tråd (för läänge sen) eftersom jag aldrig fick någon tidning. De är nog lite dåliga på att skicka ut den. Jag har fått två nummer, borde ha fått 6-7 st.

Om den inte kommer borde du kunna maila din brukshundklubb, det gjorde jag och sen kom en tidning. :)
 
Sv: Tidningen Brukshunden

Jag hörde det av de på min brukshundklubb också att det var dåliga på att skicka men jag hoppas att de skärp sig. Får jag den inte den 12:e mailar jag och kollar var den tagit vägen.
 
Sv: Tidningen Brukshunden

Halloj igen! Någon som fått sin tidning? Jag har det i allafall INTE. Jag blir så besviken varje gång jag tittar i brevlådan och den är där. Någon som vet var jag kan läsa om när hur var tidningen kommer kanske?
 
Sv: Tidningen Brukshunden

Åh! Lyx! Hoppas att min kommer snart också. Förstår inte att olika prenumeranter får vänta olika länge.

Prinsessfeminist: Vi får visst vänta lite till vi då.
 
Sv: Tidningen Brukshunden

Om ni är nyfikna kan jag berätta vad som står i tidningen :D

Tänka sig, att jag som bor på landet och har snö upp till knäna, blåser och vägar som snöar igen. Ändå har fått brukshunden :banana: :rofl: ;)
 
Sv: Tidningen Brukshunden

Orättvist! :mad:

Men men...tidningen är inget jag direkt längtar efter. När jag väl fått den tar det en dag eller två innan jag börjar läsa. Det står inte såå himla mkt intressant i den faktiskt.
 
Sv: Tidningen Brukshunden

Ja, jag håller med. Jag brukar bläddra snabbt igenom den.
Om jag inte fick den, så skulle det nog ta lång tid innan jag märkte det.
 
Sv: Tidningen Brukshunden

Som ni säger så är den snabbläst, men eftersom jag väntat sen i höstas på ett nytt nummer så blir jag lite irriterad när det aldrig kommer något. Dessutom vill jag läsa om tävlingar och så som kommer. Hoppas verkligen tidningen behagar komma i morgon, eller åtminstone i veckan.
 

Liknande trådar

Samhälle Rent krasst, vilken tidning ska unga läsa? Jag känner ingen som har papperstidning längre. Inte ens mina föräldrar som alltid hade när...
2
Svar
39
· Visningar
1 275
Senast: tanten
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 676
Övr. Hund Jag har lite funderingar på det här med hund. Mer och mer önskar jag att jag hade en hund i mitt liv, jag ströläser lite trådar här på...
Svar
16
· Visningar
1 508
Senast: Lingon
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 345
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp