Bukefalos 28 år!

Tidningen Distansryttaren nummer 4 2008

Sv: Tidningen Distansryttaren nummer 4 2008

Vad är en distansryttare? För mig är man distansryttare i just det tillfället man rider en distansritt (tävling/CR eller PP). Övrig tid du sitter till är du ryttare, eller hur? Jag är intresserad av distansritt som tävlingsform, för närvarande mest aktiv som tävlingsarrangör och domare. Men kommer att rida ett par ritter i år på min nya häst, så vid dessa tillfällen är jag distansryttare. Som aktiv/intresserad av distansritt är tidningen "distansryttaren" ett bra forum, även om alla artiklar inte alltid intresserar mig. Men det är upp till mig att avgöra vad jag anser, redaktören gör sitt allra bästa att framställa en bra tidning. Som andra skriver, kom med förslag på vad du är intresserad av. Eller skriv själv. Har du problem med att skriva kan kanske redaktören hjälpa dig att skriva ihop något?
 
Sv: Tidningen Distansryttaren nummer 4 2008

Som andra skriver, kom med förslag på vad du är intresserad av. Eller skriv själv. Har du problem med att skriva kan kanske redaktören hjälpa dig att skriva ihop något?

Jag har kommit med förslag, jag har skrivit själv och jag råkar vara begåvad med skrivandets svåra konst. Men dels har jag alldeles för mycket annat på min agenda och dels anser jag mig inte ha tillräckliga kunskaper, eftersom jag aldrig ridit en distansritt.

Det jag vill veta innan jag betalar in avgiften för 2009 är helt enkelt samma sak som flera andra i den här diskussionen. VAD får vi för pengarna?
 
Sv: Tidningen Distansryttaren nummer 4 2008

Varför inte fråga Monika direkt dina frågor?
// Linda

Eftersom vi har en intressant diskussion här, där det är flera andra som har liknande funderingar. Det är ju bättre vi får fram något här först, istället för att bombardera redaktören i omgångar.
 
Sv: Tidningen Distansryttaren nummer 4 2008

Om du har ett intressant upplägg som rör häst, träning e dy behöver du inte ha ridit en distansritt. Du kanske har hållit på långdistanslöpning och har erfarenheter av sån't. Du kanske har andra intressant kunskapsområden. Skriv!

Jag var lite fundersam tidigare om jag skulle fortsätta med tidningen - men jag har bestämt mig - jag fortsätter! :bow::bow:
 
Sv: Tidningen Distansryttaren nummer 4 2008

Du kanske har andra intressant kunskapsområden. Skriv!

Jag kanske var lite otydlig. Om vi bortser från mina eventuella kunskaper så är tiden fortfarande en alldeles för avgörande faktor. Deprimerande nog har jag varit tvungen att säga nej till en massa (roliga!) saker den här våren, där distansritt absolut är en del, diverse fjordhästaktiviteter en annan och naturligtvis politiken ytterligare en bit. Men tyvärr finns det ju perioder i ens liv då det inte går att klämma in alla roliga saker man vill göra, för att alla de tråkiga måste-sakerna tar upp all tid. :cry:

Jag hoppas absolut tidningen fortsätter, det jag huvudsakligen funderar över är den fråga som lyftes tidigt i debatten, finns det material (och tid!) för fyra nummer per år?
 
Sv: Tidningen Distansryttaren nummer 4 2008

Ja ni har tur som fått läsa både nr 3 och 4...jag har mailat att jag inte fått ngn tidning, två gånger men ej fått svar.
Kan ngn skicka meddelande till mig ang mailadress till tidningen?
Kanske har jag fel adress?
 
Sv: Tidningen Distansryttaren nummer 4 2008

Hejsan

Det var "skönt" att höra att det är fler som inte har fått tidningen ännu. Jag är nämligen också utan fortfarande fast jag har betalat. Det bad jag henne nämligen kolla tidigare om det var dags att förnya prenumenationen eller inte. Så nu vill jag verkligen ha den snart!!! :mad:

Lina
 
Sv: Tidningen Distansryttaren nummer 4 2008

Jag har PMat dig om vem du är - känner ej till din avatar?
 
Sv: Tidningen Distansryttaren nummer 4 2008

Hejsan

Det var "skönt" att höra att det är fler som inte har fått tidningen ännu. Jag är nämligen också utan fortfarande fast jag har betalat. Det bad jag henne nämligen kolla tidigare om det var dags att förnya prenumenationen eller inte. Så nu vill jag verkligen ha den snart!!! :mad:

Lina


Hej Lina!
Jag får skriva till dig här då jag inte får igenom något PM till dig - studsar?

Ditt sista nr var nr 2 2008. Nr 2 gick fortfarande ut utan kuvert, så där fanns inget påminnelsebrev med om att förnya prenummerationen. Istället stod det då på adressetiketten vilket som var prenummerationens sista nummer. Stod det tex 2/2008 var det nr 2 som var sista.

MVH
//Monika
 
Sv: Tidningen Distansryttaren nummer 4 2008

Hej!
Vad har du för mailadress?
Jag har mailat dig, men inte fått svar.
/Camilla
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 925
Senast: Lhas
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 670
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 311
Senast: zassoo
·
  • Artikel
Dagbok "k) ser med oro att personer med funktionsnedsättning, trots dessa olika instrument och åtaganden, fortsätter att möta hinder för sitt...
Svar
0
· Visningar
367
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp