Tillsammansvantar

muppia

Trådstartare
Letar lite eftersom min pojkvän nämnde det. Jag har haft tankarna på att sy egna vantar, då blir det ju i fleece eftersom det är enklast och förmodligen billigast. Kan iofs köpa ylletyg.

Men jag är egentligen för bekväm för att hålla på o köpa tyg och sy så jag undrar om ni vet var man får tag på sådana vantar till ett vettigt pris? Jag har hittat från 250< kr och jag vill försöka få ner priset lite.

CoolStuff hade och det är väl de som var snyggast tycker jag men jag tvivlar på om det är bara svarta vantar eller om det är som bilden visar - röda singelvantar och svart dubbelvante?

Anna Schön hade inte snygga vantar så där går hon bort. Nån bröllopssida hade men det kostade 500 kr (lovvika) så det går bort. Som det ser ut är det CoolStuff eller så syr jag själv. Har hittat mönster redan så det skulle bara vara tyget som saknas. Tvivlar dock lite på mina sykunskaper men det brukar ordna sig :p
 
Sv: Tillsammansvantar

Tillägg:
One size på CoolStuffs vantar. Jag har små händer och pojkvännen lite större så jag vill ha två olika storlekar på singelvantarna.
 
Sv: Tillsammansvantar

Det skulle kunna funka! Men då blir ju slutsumman likvärdigt, om inte mer, med en komplett set vantar.
 
Sv: Tillsammansvantar

Måste du ha komplett set då? Det går ju att matcha med vad än man har hemma. Finns ju superbilliga vantar att köpa om man inte "bryr" sig om att ha samma mönster som dubbelvanten. :)
 

Liknande trådar

Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
638
Kläder & Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 237
Senast: Voeux
·
Fritid Så, nu bryter jag ut avstickaren från min symaskinstråd där jag snöat in på frihandsbroderi - i förhoppningen att det finns fler...
31 32 33
Svar
658
· Visningar
35 976
Senast: Trott
·
Fritid För två år sedan fick jag pengar till en ullkappa men det tycks helt omöjligt för mig att hitta en som passar. I går hittade jag en som...
Svar
3
· Visningar
1 280
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Överproduktion av hud?
  • Osäker Ponny
  • Häst

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp