Tjejvasan 2018

Du har gjort den "värsta" delen. :)
De säger det, men det känns nästan som att de andra tre delarna är värre. 10 mil på cykel liksom? Och jag är ju sämst på att springa, så Lidingöloppet (Rosa Bandet-loppet) är ju inte min grej. Och simma 1 km i iskallt vatten....hm.....jag tänker att jag har gjort den enklaste biten. De andra känns mycket jobbigare mentalt.
 
De säger det, men det känns nästan som att de andra tre delarna är värre. 10 mil på cykel liksom? Och jag är ju sämst på att springa, så Lidingöloppet (Rosa Bandet-loppet) är ju inte min grej. Och simma 1 km i iskallt vatten....hm.....jag tänker att jag har gjort den enklaste biten. De andra känns mycket jobbigare mentalt.
Ja, jo, cyklingen var ju egentligen min deal breaker för att alls göra det. Avskyr att cykla. (Ännu mer nu) :wtf:

Simningen är ju över innan du ens hunnit fundera på att det eventuellt är lite kallt. :D

Löpningen, det är så vackert där man springer och inga tidsspärrar (på rosa bandet, långa lidingö har) så kan ju gå runt om det nu skulle vara så. Och att på upploppet veta att du gjort det, klarat din klassiker, den är skithäftig! :banana:
 
Jag vill också göra Tjejklassikern! Jag är anmäld till Tjejsimmet och Rosa Bandet-loppet så det vore väl bra konstigt egentligen om jag inte kan få tummen ur och cykla också?! Om det fortfarande finns startplatser...?

Heja oss!

Jag har simmat Tjejsimmet två gånger tidigare och det har gått bra, har även cyklat ett lokalt cykellopp på 7 mil här hemma på mina gamla käringcyklar så ska väl kunna fixa tre mil till :p. Sprungit har jag inte gjort så mycket de senaste åren, men ska springa Vårruset och några andra lopp innan Rosa Bandet-loppet har jag tänkt så det ska väl fixa sig!
 
Sådärja! Då var vi anmälda även till Tjejvättern jag och mamma, wohoo! Nu är vi anmälda till hela Tjejklassikern! Blir min första!
Superkul ju! Vilken starttid valde ni?
Jag försöker dra igång mitt kompisgäng för att anmäla oss. Det borde vara klart i slutet på nästa vecka.
 
Det gick jättebra, faktiskt, tack! Vädret var ju fantastiskt och jag fixade den timgräns jag ville, gick i mål på 04.54! Och för mamma gick det också bra, hon fick tiden 06.18 :)

Hur gick det för dig? :)
Jag körde aldrig. Fick inte ihop tiden till att träna. Nästa år kanske.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver lite hjälp från er stickande bukefalister. Jag har en kompis som fyller år i sommar och hon har på sistone börjat intressera...
Svar
5
· Visningar
220
Senast: vilde
·
Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
732
Senast: Blyger
·
Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: Acto
·
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
320
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp