Bukefalos 28 år!

TR regler som ni vill ändra på.

Kallebus

Trådstartare
TR diskuteras ju alltid flitigt. Alltid är det något som är konstigt, luddigt eller helt enkelt ovettigt.
Vad skulle ni helst vilja ändra på?
Även gamla regler som inte längre är aktuella får ni gärna dra upp men skriv då tydligt att det inte är så längre.
 
Jag tycker det är jäkligt tråkigt att man inte får ha skydd i dressyr. Har en häst som slår sig ofta. Varför kan man inte bara införa en regel om att ska man ha skydd måste de vara vita och utformade på x vis, så blir det lika för alla och domarna behöver inte slita sitt hår.
 
att ha skydd i dressyren hade varit jätte bra :). har iofs bara startat en enda tävling där jag red som en kratta, men var väldigt mycket ångest som kom fram då man var tvungen att ta av skydden efter framridningen... klant hästen har tillräckligt många småsår och knölar på benen för att jag ska våga rida utan skydd. rider aldrig utan skydd hemma förutom under enstaka kortkorta skritt promenader.

borde åtminstone vara som reglerna för unghästs skydden i hoppning, att de får vara si och så stora och väga så mycket samt inte ha ressår eller pullback knäppning.
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 416
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 155
Senast: Lobelia
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
825
Senast: Rosett
·
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 024
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp